10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    milko

In-Ear + sport

Leent de (nieuwe) Apple In-ear koptelefoon zich ook voor gebruik tijdens sporten mn hardlopen?

Bijdrager
    Vai Martino Vai

ik heb in ieder geval slechte ervaringen met de oude in-ear koptelefoon. Die zaten voor geen meter. De nieuwe weet ik niet, maar ik kan het me niet voorstellen dat die in eens heel erg goed zouden zitten.

Bijdrager
    BloomPod

Volgens Jobs zou dit moeten aangepast zijn. Maar de Apple In-Ear is geen aanrader, zeker niet van prijs/kwaliteit verhouding.
    Pas had ik deze gezien, vallen ook veel beter mee qua prijs.

Bijdrager
    tommy666

Koop aub géén Apple headsets. Ook met de nieuwe zou ik nog een tijdje wachten tot de eerste deftige reviews (Ars,iLounge,Cnet,gizmodo,Engadget,….) verschijnen. Als je nu een In-ear setje wilt kan ik je Shure en Sennheiser aanraden.

Bijdrager
    greatpetie83

Ik heb zelf deze van Koss. Ik heb eerst de in-ears van Apple geprobeerd, maar zelfs de kleinste maat vielen uit mijn oren.
    Die van Koss zijn redelijk goedkoop, ik heb ze voor €20 gekocht bij de MediaMarkt, maar erg effectief en sluiten het geluid van de herrie in de fitnesszaal, maar ook op straat goed af. Maar je hoort de omgeving nog steeds. En ze vallen niet uit bij het sporten.
    Als je een goedkope oplossing zoekt zou ik je deze aanraden. Zoals je op de foto’s op de website ziet kan je de doppen kneden en dan in je oren stoppen, net als bij oordoppen van schuim.

Edit, om 1 of andere reden wordt de link niet opgepikt, dus die moet je even knippen en plakken

Bijdrager
    milko

Bedankt voor de tips zover.

Heeft iemand ervaring met dit model:
    Nike SHJ055 Sport Duro-koptelefoon ?

Bijdrager
    Lesliedec

in-ears zijn naar mijn mening in het algemeen af te raden voor sport…..iedere keer als het snoer ergens tegen tikt hoor je dat zeer luid (door het afsluiten van de oren). Dit werkt erg storend.

Bijdrager
    milko

Ter info: voornoemd model – Nike SHJ055 Sport Duro – is dus juist geen in-ear.
    Zie: http://store.apple.com/nl/product/TP377ZM/A?fnode=MTY1NDA0Ng&mco=MjQ4ODIy
    Ik vraag me alleen af of deze wel stevig genoeg zit.

Bijdrager
    superluuk

gewoon, sennheiser px 100

kost niks , goed geluid en sport er ook wel mee….

snap ziezo dat in ear niet zo, iedereen heeft altijd maar in ear ,zit voor geen meter en geluid is ook minder..

Bijdrager
    tommy666

Geluid minder? Ik zou je eens willen uitdagen om een Shure SE 530 te proberen met compleet ongecompresseerde audio…. en probeer dat dan ook eens met je andere oortjes. Dan zul je goed genoeg zien wat ik bedoel. (btw,ja ik evracht mp3 eigenlijk. Ik probeer dan ook al mijn muziek lossless te downloaden.)

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.