7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    MarvinE

In-Ear Oordopjes?

Ik ben sinds heden op zoek naar goede, kwalitatieve in-ear oordopjes, en ben bereid om hier maximaal €100 voor te betalen. Nou was de vraag kan iemand mij (erg) goede aanraden? Ze moeten tegen veel gebruik kunnen, want bij mij gaan ze nogal eens kapot door metaalmoeheid in de kabels zelf:p

Hoe bevallen die van Apple zelf, en is er ook iemand bekend met deze oordopjes? Remote + mic hoeft niet, maar is uiteraard wel altijd handig.

Bijdrager
    Yannes

Prijst zegt ook niet alles. Alhoewel ik zelf graag de duurste neem heb ik toch maar 60 euro besteed aan Sennheiser CX350. Geweldige in-ear oordopjes met noice reduction, alles werkt prima, geen mic en remote maar dat is ook niet echt nodig. Prachtig evenwicht tussen hoge en lage tonen en door noice reduction hoor je ook amper geluiden om je heen.

Bijdrager
    The JM

V-Moda Vibe II! Voor mij geen andere meer!

Bijdrager
    bjorngra

Ben tevreden met de Bose In Ear’s. De dopjes zitten niet als een plug in je oor zoals de andere merken.

Bijdrager
    Lexis

@The JM
    Die is bij mij echt 7 keer kapot gegaan… Kreeg wel elke keer een nieuwe, en toen ik het zat was; dat kapot gaan, nog t volledige aanschaf bedrag teruggekregen.

Ik heb nu de Dr. Dre Beats on Tour, maar die zijn wel wat duurder…

Bijdrager
    essiw

Sennheiser CX400-II Precision
    1x een probleem mee gehad, er liet iets los. opgestuurd, kreeg een nieuwe. verder geen problemen gehad.
    Mooie tonen (extra speaker voor hoge en voor lage tonen) Verbetering ivm de CX300-II daar was alleen extra bass. Je krijgt er een opbergtasje bij heel erg handig wil je et heel en mooi houden.

Echt een aanrader;) Pas wel op dat ze je niet de eerste versie aansmeren.

Bijdrager
    Hansi2124
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.