16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    koen76

In ear hoofdtelefoon stuk??

Hoi,
    sinds een paar maanden heb ik een Apple in ear koptelefoon. Die zit lekkerder in mijn (vreemde?) oortjes dan de originele koptelefoon die bij de Ipod zit.

Ik gebruik die zeer veel voor het fitnessen, soms springen mijn oortjes er wel uit omwille van het zweet, maar so be it…

Nu sinds een paar dagen is het geluidsvolume dat ik uit mijn ‘in-ears’ krijg aanzienlijk minder!! Eerst dacht ik aan een slechte connector ofzo, of een slechte kabel… Ik heb het vergeleken met mijn originele headset, en die klinkt gewoon veel luider!!

Kent iemand dit probleem? Of heeft er iemand een oplossing? Zou ik gewoon terug gaan naar de dealer??

Txs & grtz,
    Koen

Bijdrager
    Fokker3

Ben benieuwd welke reacties je krijgt: toevallig gebeurde kortgeleden bij mij hetzelfde, maar dan aan één kant!

Bijdrager
    koen76

Klopt, daar is het mee begonnen, met de rechterkant….
    Nu is het aan allebei de kanten!

Koen

Bijdrager
    Roggie

Ik had het ook aan een kant. Ze werden probleemloos omgeruild voor nieuwe dopjes.

Bijdrager
    Fokker3

Hoe ga je dan te werk als je ze wilt ruilen??

Bijdrager
    Roggie

Ik ben er mee terug naar de winkel gegaan, maar je kunt ze ook op de apple support site ruilen geloof ik.

Bijdrager
    Nikita

De oordopjes van Apple schijnen inderdaad redelijk gevoelig te zijn, belachelijk eigelijk als je ziet wat voor prijs ze d’r voor vragen. Maar als ze nog niet zo heel oud zijn, kan je ze gelukkig zo omruilen, vaak hoef je de orinele doppen niet eens op te sturen (en dat zegt volgens mij ook wel weer wat over de productiekosten :P )

Bijdrager
    Lin

ff naar Apple bellen 0900-7777703

Bijdrager
    koen76

Oke,
    vanavond ga ik ff bellen..
    Maar dan wel naar het belgische apple nummer…
    Heeft iemand dat bij de hand?

Koen

Bijdrager
    Fonzie

Ik heb het zelfde probleem. Na heel wat expirimenteren ben ik er achter gekomen dat hard blazen op het gaatje aan de achterkant van het dopje help, of kan dit niet en verbeeld ik me dit maar?

Bijdrager
    Rupert Nicolson

Ook bij mij trad dit euvel op, nadat ik de dopjes een paar weken niet had gebruikt. Ik vermoed dat de combinatie zweet en in-ears geen gelukkige is. Het lijkt alsof de membraampjes vast gaan zitten en dat verklaart ook Fonzies oplossing om ze “los” te blazen. Ik kon de dopjes overigens probleemloos omruilen.

Bijdrager
    fatbastard

zo niet ff via de support site zeggen dat ze kapot zijn… heb je binnen 2.5 dag een nieuw setje binnen.

Bijdrager
    Wulfey

Er bestaat ook gelukkig nog zoiets als de “depot” site, dan hoeven jullie niet te bellen.

volledige adres: http://depot.info.apple.com/ipod

voor de in-ear’s hebben jullie wel een credit card nodig i.v.m de non-return penalty.
    Voor de originele is niets nodig dan het serie nummer en een Apple ID.

Gnoetjes

Bijdrager
    DJay

Let wel, de in-ear phones moeten tegelijk met de ipod gekocht zijn. Anders kun je alleen bij de dealer terecht!

Het Belgische AppleCare nummer is: 070 700 772

Bijdrager
    koen76

Let wel, de in-ear phones moeten tegelijk met de ipod gekocht zijn. Anders kun je alleen bij de dealer terecht!

Dat is bij dus niet het geval…
    iPod in USA gekocht op holiday en in-ears een maand of 2 later in Antwerpen….

Ik zal zaterdag eens langs IT-Pro gaan, denk ik!!

Koen

Bijdrager
    koen76

Hallo,

net van de telefoon met apple support.
    Na een 10 minuten durend gesprek, zijn we eruit!
    Ze sturen me met een koerier nieuwe in-ears op, en dan moet ik de mijne terugsturen.
    Natuurlijk zal die koerier voor een gesloten deur staan (sommigen oner ons werken overdag :-), waardoor ik nog een dag of 2 later pas mijn nieuwe in-ears zal hebben…
    Gelukkig heb ik mijn originele nog!!

Misschien toch eerder die gebruiken voor het sporten (als ze blijven zitten) en voor de andere zaken de in-ears

Txs guys,

Koen

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.