11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    DEvoSIGN

In-Ear-Headphones

Ik ben van plan om nog even snel voor de vakantie de nieuwe apple headphones te kopen. Via de site bestellen heeft geen zin omdat er een week levertijd is dus mijn vraag is weet iemand een winkel of reseller waar ze al verkocht worden? Omgeving Rotterdam. Heb al met iFactors gebeld maar die hebben ze nog niet.

Ervaringen zijn uiteraard ook welkom :)

Bijdrager
    Job Versloot

CLICK

Is wel wat duurder meteen.

Bijdrager
    DEvoSIGN

Gelijk even geboekt, bedankt voor de fantastische tip!:roll:

Bijdrager
    Roggie

Heeft iemand ze al ergens in een van de apple winkels gesignaleerd?

Bijdrager
    DEvoSIGN
    Bijdrager
    KR1275

Die werken toch niet met de iPhone, afgezien van dat je geluid hoort?

Bijdrager
    Roggie

Alleen het volumeknopje werkt niet. De rest allemaal wel.

Bijdrager
    DEvoSIGN

Heb inmiddels 3 Apple retailers gemaild waarna ik 3 soortgelijke reacties heb gekregen die allemaal op hetzelfde neerkomen,
    We hebben ze nog niet binnen gekregen en zouden niet weten wanneer Apple ze levert.

Bijdrager
    Rik de Belg
    ”DEvoSIGN”

http://www.lab9.be/nl/apple-ipod-in-ear-headphones-met-afstandsbediening-en-microfoon-3110.htm

Iemand ervaringen met deze Belgische internetwinkel?[/url]

Yep, ikke !
    heb er mijn iPhone gekocht:-)

Bijdrager
    silvercircle
    ”DEvoSIGN”

Heb inmiddels 3 Apple retailers gemaild waarna ik 3 soortgelijke reacties heb gekregen die allemaal op hetzelfde neerkomen,
    We hebben ze nog niet binnen gekregen en zouden niet weten wanneer Apple ze levert.

Toevallig heb ik de pagina van de Apple Store met de in-ear-phones een tijdje in het oog gehouden en de verwachte tijd is de ene keer 7 & 10 dagen, dan weer 5 a 7 dagen… nu is het weer 7 a 10 dagen.

In ieder geval, ik heb ze laten reserveren bij de reseller hier in de buurt en ze zullen mij mailen van zodra ze binnen zijn.
    Volgens mij hebben zij ze op hetzelfde moment als wanneer je ze zou bestellen bij de Apple Store, alleen heb ik dan geen verzendkosten te betalen. Jajaja, ook Belgen kunnen zuinig zijn :wink:

Bijdrager
    KR1275
    ”Roggie”

Alleen het volumeknopje werkt niet. De rest allemaal wel.

Misschien ooit na een software-update…

Ik heb nu de Sennheiser IP50, maar dat is verschrikkelijk slecht.
    Mijn Sony ED12 is nog steeds onverslagen en die kostte maar 29.95€.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.