10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    3mph

in-ear headphones stuk?

Hey guys,

Ik heb de in-ear headphones sinds 1 maand, maar mijn rechter oortje geeft geen geluid meer.
    Ik heb hem via amazon.com besteld 2 maanden geleden.. kan ik nu met mijn email factuur naar Rotterdam Centraal om hem te wisselen? of gaan ze hem dan eerst opsturen blabla waardoor ik er dus weer een maand op moet wachten?

Cheers!

3mph

Bijdrager
    Fonzie

Heuj,

Laats heb ik ongeveer het zelfde probleem gehad, kwam toen hier een topic tegen over dit onderwerp. Daarin stond dat je ze zonder gemaar gewoon kunt omruilen bij Apple. Ik gebeld met Apple en alles uitgelegd. Wat gegevens moeten doorgeven en de volgende dag kwam de koerier een nieuw setje afleveren. Het kapotte setje heb ik wel moeten inleveren. Even bellen dus…

Bijdrager
    eRic@MacOSX

Hopenlijk mag je ze ruilen tegen de normale earphones van Apple. Ik vond de inear van een beduidend slechtere geluidskwaliteit!

Bijdrager
    3mph

cheers guys,

morgen ff bellen!

Bijdrager
    Rupert Nicolson
    ”ric@MacOSX

Hopenlijk mag je ze ruilen tegen de normale earphones van Apple. Ik vond de inear van een beduidend slechtere geluidskwaliteit!

De geluidkwaliteit is prima, mits ze maar diep genoeg in je oren passen. Als ze niet goed zitten, is de geluidskwaliteit idd miserabel. Tip: probeer ze eens “op de kop” in je oren te stoppen, met de draadjes omhoog, dan klinken ze op hun best. Het ziet er alleen niet uit…

Bijdrager
    eRic@MacOSX

ik ga het gelijk proberen……..

Bijdrager
    eRic@MacOSX

Verdomd als het niet waar is. Ze klinken op de kop inderdaad erg goed….. Tja. ps. hoe haal je een citaat aan?

Bijdrager
    Rupert Nicolson
    ”Rupert
    ”ric@MacOSX

De geluidkwaliteit is prima, mits ze maar diep genoeg in je oren passen. Als ze niet goed zitten, is de geluidskwaliteit idd miserabel. Tip: probeer ze eens “op de kop” in je oren te stoppen, met de draadjes omhoog, dan klinken ze op hun best. Het ziet er alleen niet uit…

Zo?

Bijdrager
    Rupert Nicolson

Er zit een functie “citeer” rechtsboven in dit scherm. Trouwens ook mijn inears hebben het al eens begeven – binnen de garantietermijn – en ook ik kreeg moeiteloos een paar nieuwe.

Bijdrager
    eRic@MacOSX
    ”Rupert

Er zit een functie “citeer” rechtsboven in dit scherm. Trouwens ook mijn inears hebben het al eens begeven – binnen de garantietermijn – en ook ik kreeg moeiteloos een paar nieuwe.

Zo dus! Tjonge, soms zit de oplossing gewoon al die tijd voor neus!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.