5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    iMock

In de VS online met iPad

Beste lezer,

Hoe kan ik met mijn iPad in een vakantie in de VS online?

Ik heb een simmetje met een tegoed van T-mobile. Kan je daar een data-abo kopen?
    Iemand ervaring (ik wil niet bij iedere McDonalds stoppen ;))?

Bijdrager
    Xcode

Had je dit zelf niet kunnen bedenken? Ik ga ervan uit dat je niet T-Mobile USA bedoelt. Loop gewoon bij de eerste de beste telefoonwinkel naar binnen in de VS – bij voorkeur AT&T of Verizon – en vertel ze wat je nodig hebt. Je Nederlandse pre-paid kaartje is in de VS bij wijze van spreken al ‘leeg’ bij het ophalen van je e-mail, dat kost je namelijk letterlijk een aantal euro per MB.

EDIT: dit heb je al eens eerder gevraagd!?

Bijdrager
    iMock

Hoi Xcode – sympathieke opening (gebruikelijk blijkbaar in Forum-land).
    Dank voor je reactie. Ik heb AT&T ook al gemaild. Zij kwamen niet met een oplossing. Tenzij ik daar een iPad (oid) zou kopen. Maar jij hebt hier ervaring mee, of is dit jouw gedachte (want die had ik ook)?

Bijdrager
    Xcode

Dank voor het compliment. Mijn ervaring is dat je bij de Starbucks onder het genot van een bak koffie prima kunt internetten in de VS. :sarcastic: Ook weet ik zeker dat je pre-paid data kaartjes kunt kopen bij verschillende providers. Wil je alle opties weten dan moet je gewoon bij een telefoonwinkel naar binnen lopen in de VS. Wil het het allemaal al vanuit Nederland geregeld hebben, dan is dit wel een interessant alternatief: http://www.droam.nl/

Bijdrager
    lucschram

Als ik op vakantie ga koopmik daar te plekken een simkaart met prepaid zodat ik daar op internet kan. Natuurlijk kost het wel meer dan je kwijt bent normaal.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.