12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    R0913R

In de rij voor 4S

Weet iemand of het zinvol is ’s ochtends vroeg in de rij te gaan staan voor een 4S?
    Kan hier online niks over vinden.

Heb geen pre-order gedaan en kan er best vrijdag vroeg voor op staan.

Bijdrager
    Afroman

Je weet dat iedereen je uitlacht en dat het niet zeker is dat je met een iPhone thuis komt.

Inactief
    Anoniem
    Bijdrager
    GT1988

Ik heb vorig jaar voor niks heel vroeg opgestaan en voor de winkel gezeten (lokale APR, omdat ik wist dat ze maar twee stuks op voorraad hadden) omdat de nummer 3 pas om 0900 kwam.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Als ik jou was zou ik een slaapzak meenemen en de avond er voor al naar toe gaan…:evil:

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik wil wel voor je in de rij gaan staan 20 euro (en natuurlijk het geld voor de iphone om hem te kopen).

Bijdrager
    R0913R

Haha… thanks iedereen voor de nuttige replies so far (en de niet nuttige)…

Bijdrager
    koenvisser

Kan je best doen hoor, elke winkel krijg gewoon een batch iPhones. Alleen let wel, degene die vooraf gereserveerd hebben bij deze winkels hebben voorrang. Gewoon even vragen hoelang de lijst is en hoeveel ze denken binnen te krijgen.

Bijdrager
    arinzo

Heeft weinig nut denk ik, meeste winkels krijgen per model misschien 10-15 stuks afhankelijk van de vestigingslocatie en type winkel. Als je niets te doen hebt, zou ik een gokje wagen, anders kan je beste thuis blijven of deze week iig ergens een reservering plaatsen.

Bijdrager
    Dennischo

APR’s leveren geen simlockvrije iPhone 4S toch? Tenminste niet zonder een abbo.. Weinig zin om in een rij te gaan staan dan.

Bijdrager
    Ritsurt

APR’s leveren simlock vrije iPhones.

Bijdrager
    Dennischo

Heb het inderdaad gelezen in een nieuwsbrief en op twitter. Vrijdag maar vroeg erheen. Wie weet:)

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.