11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    Jos Opel

In de herhaling: OMT NIEUWSBRIEF

Vandaag las ik in OMT de redactionele beschrijving van onderstaand app:

Bedien Sonos met Siri Shortcuts dankzij een nieuwe app

Bij het lezen van de laatste regels kreeg ik toch het gevoel dat de groep OMT fans dat de Nieuwsbrief niet (meer) ontvangt hiervoor gestraft wordt. Ik heb onderstaande reactie bij het artikel geplaast, maar wilde deze ook hier delen. Ik lees graag wat jullie ervan vinden

Ik heb de app nog niet gedownload. Maar ik vind het vreemd dat OMT de app al snel in de gaten had en in de “beruchte nieuwsbrief” (waar de laatste weken al zoveel over gezegd en geschreven is” opnam. En vervolgens het artikel pas in OMT publiceert als de periode dat de app gratis te downloaden was is beëindigd. Komt bij mij over als “dikke bult, eigen schuld

Bijdrager
    Shmoo

Schandalig is het… dat is gewoon appen met voorkennis!

Zeg je nu niet eigenlijk dat je wel wilt meedelen in de straatprijs, nu hij gevallen is in jouw straat terwijl jij zojuist had opgezegd omdat je nooit gedacht had ooit een prijs te winnen?

Ik vind het wel weer schattig dat je jezelf als OMT fan profileert.

Bijdrager
    Gemstone

@shmoo Maar we zijn toch allemaal OMT fan? 😄

Bijdrager
    Shmoo

Ik niet! Ik heb geen pyjama of dekbedovertrek van OMT.

Ik ben vooral fan van mijn vriendin wanneer ze de tijgerstring weer aan heeft. 🐅

Bijdrager
    Gemstone

O hahaha! Naast Apple en Ikea staat OMT bij ons op de derde plaats. 😂😂😂

Moderator
    Night

Echt niet Shmoo?  Had je niet laatst alleen een OMT handdoek om je middel, toen je de deur opendeed? 😉

Bijdrager
    Shmoo

Die was van Raymon. 🤫

Bijdrager
    Jos Opel

@shmoo Aangezien jij in de discussie met man en macht het beleid van OMT verdedigde had ik wel op reactie van jou gerekend. Ik heb alleen geprobeerd aan te geven dat de onderstaande stelling van jou (en anderen) niet altijd opgaat.

@shmoo 3 september 2018

(..)De bedoeling is natuurlijk vrij simpel. Mensen die zich niet afmelden krijg nu dagelijks een mailtje met de laatste nieuwsberichten die Raymon op de site heeft gezet. (..)

Bijdrager
    Jos Opel

Zie jouw reactie op 3 september 2018 om 19.46 uur:

OMT Nieuwsbrief

Bijdrager
    Jos Opel

Vervallen, sorry.

Geblokkeerd
    Anoniem

<p class=”cite”>Shmoo op 20 oktober 2018 om 13:42</p>
    Die was van Raymon. 🤫

Eet jij van 2 walletjes?

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.