5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    klerks1986

(Opgelost) In Chrome bij bezoeken Gmail een jolig muziekje.

Hey All,

Ik heb sinds vandaag als ik met Chrome mijn email aan het controleren ben in gmail dat ik een jolig muziekje hoor. Dit is de eerste keer wel grappig en de tweede keer gaat ook nog wel maar daarna begint het toch wel te vervellen. Ik weet alleen niet hoe ik er vanaf kan komen. Ik heb de instellingen van Gmail al door gezocht naar een oplossing en in Chrome maar dit maakte geen verschil. Als ik een andere browser probeer dan heb ik dit probleem niet.

Hebben meer mensen hier problemen mee? en weer iemand al een oplossing,

Iig bedankt voor de moeitje

Klerks

Bijdrager
    Yaris

Daar hebben heel veel mensen problemen mee:

August 31, 2010 01:28 PM ET – Chrome users yesterday bombarded Google’s Gmail support forum with complaints about music suddenly playing in the background when they reached their inboxes.

http://www.computerworld.com/s/article/9182918/Gmail_promo_for_Priority_Inbox_creeps_out_Chrome_users_

Bijdrager
    Yaris

Daar hebben heel veel mensen problemen mee:

August 31, 2010 01:28 PM ET – Chrome users yesterday bombarded Google’s Gmail support forum with complaints about music suddenly playing in the background when they reached their inboxes.

To quell the music, Chrome users should click on the Priority Inbox link in the upper right, then stop the video play in the pop-up window.

http://www.computerworld.com/s/article/9182918/Gmail_promo_for_Priority_Inbox_creeps_out_Chrome_users_

Bijdrager
    klerks1986

Dankje voor de snelle reactie.

Zal opgelost in de titel zetten.

Waren alle vragen maar zo snel beantwoord;)

Gr Klerks

Bijdrager
    Hansi2124

Niet alle vragen, maar we doen ons best;-)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.