4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    appleimacg5

In apple Mail mijn mail ophalen door sluimerstand heen

Hallo allemaal,

Ik wil dat mijn imacg5 de mail de hele dag ophaalt met bepaalde intervallen.
    Ik hebd e intervallen nu in mailvoorkeuren ingesteld van 15 min.
    Als mijn mac in sluimerstand staat haalt jij echter volgens mij de mail niet op…

Wat is hier aan te doen?
    Ik wil namelijk op mijn mobiele telefoon (nokia E61) de mail ophalen, maar dat kan alleen met mijn vodafone mail. Dus moet ik mijn echte mailaccount alle mail laten forwarden naar dat vodafone mailadres. Dat kan ook, maar alleen pas als hij binnengekomen is in mijn applemail.

Snappen jullie het ?

Bijdrager
    atimago

waarom zou je je mail willen ophalen als je niet achter de computer zit. Maar een oplossing zou moeten zijn sluimerstand uit zetten, en alleen scherm beveliging aan te zetten

Bijdrager
    nuclear waste

De beste oplossing is om op de mailserver van je provider een regel te maken. (als dat mogelijk is bij jouw provider) Dan hoeft je iMac die niet door te sturen naar je vodafone, maar det je provider dat al. (gevolg: mac kan in sluimer blijven, zonder mail op te halen)

Als je dat niet kan, dan zal je je mac niet in sluimerstand kunnen zetten. (wat dus ook meer verbruikt dan sluimerstand, zelfs als het scherm af staat)

Bijdrager
    wmaesen

Kijk eens naar http://www.ibeezz.com.[/url]

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.