3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    cdeleeuw

importeren van Sony Vegas Project in FCP

Hoi allemaal,

Heeft iemand ervaring met het importeren van projecten uit Sony Vegas? (Windoos ja).

Een collega van mij heeft zelf alvast wat op de tijdlijn gezet in Sony Vegas en vraagt mij nu om het project af te maken (in Final Cut Pro). Om te voorkomen dat ik alle clips opnieuw moet opzoeken op tape wil ik het liefst een EDL ofzo inlezen in FCP, zodat ik alleen opnieuw hoef te capturen (dat vind ik niet erg). Ik heb zelf geen Vegas op Windoos dus ik kan ook niet uitzoeken hoe ik dit kan importeren in FCP.

Het zou prettig zijn als iemand die zoiets al eerder gedaan heeft mij wat tips kan geven.
    Anyone?

Alvast dank,
    Christiaan.

Bijdrager
    cdeleeuw

Hmm, it doesn’t look like…

Op een EDL uit Vegas crasht FCP zonder pardon, dus dat is niet de weg…

Ik denk dat ik maar een printje laat maken van de tijdcodes uit de logging-bin en dan een nieuwe batch-list capture. Bij een klein project als dit is dat niet zo veel werk en er kan toch nog wel een en ander verbeterd worden aan de overgangen, dus het wordt er alleen maar beter van ;-).

Toch dank voor de aandacht,
    Christiaan.

Geblokkeerd
    Anoniem

Voor export van FCP EDL’s naar Avid bestaat het programma Automatic Duck. Ik weet niet of dat ook voor Vegas werkt.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.