4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    corcoby

Importeren van sommige mp3’s niet mogelijk

Hallo,

Wie kan mij helpen? Ik sleep normaal gesproken muziekbestanden van mijn harde schijf naar een map in I-Tunes wat prima gaat. Voor een beperkt aantal nummers lukt dit niet. Er wordt op geen enkele manier een aanwijzing of melding gegeven waarom het niet gaat. Het zijn allemaal normale MP3 bestanden. Wie weet wat er aan de hand is en hoe ik het op kan lossen.

Bijdrager
    Raridder

Zit er niet toevallig een wma’tje tussen. Want dat kent ie niet. En wat de boer niet kent, eet ie niet.:D

Bijdrager
    sven-

Ik heb soms ook dat bepaalde gedownloade .mp3 bestanden niet in iTunes geopend kunnen worden. Belangrijk is wel om te beseffen dat dit niet aan iTunes ligt. Als iTunes het bestand niet opent dan zit er een fout of beschadiging in het bestand. Ik kan het .mp3 bestand dan meestal wel openen met VLC, maar als ik daar wil doorspoelen stopt VLC met afspelen.

Weet je zeker dat de .mp3 bestanden in goede staat zijn?

Bijdrager
    arri

ik heb lang geleden wel eens zoiets gehad, en de oorzaak zat hem toen in de filetype/creatorcode.
    maar aangezien dit dingen uit de prehistorie zijn, zal het bij jou wellicht iets anders zijn.

kan quicktime ze (zonder flip4mac rommel of vlc-/perian-plugin) openen/afspelen?
    en wat zegt het ⌘+i window dan over het formaat?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.