4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    Maccie23

Importeren van foto's in Fotolader en 'Foto's'

Hallo OMT’ers.

(Bijna) elke keer als ik mijn iPhone of iPad aansluit om foto’s of filmpjes te importeren naar mijn mac, krijg ik deze foutmeldingen, suuuuper irritant natuurlijk.

Hebben meer mensen hier last van en is hier een fix o.i.d voor?

( ik koppel uiteraard mijn iphone niet los )

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 jaar, 10 maanden geleden door  Night. Reden: Je kan je eigen berichten altijd aanpassen en aanvullen via je avatar
    • Dit onderwerp is gewijzigd 1 jaar, 10 maanden geleden door  Night. Reden: Je kan je eigen berichten altijd aanpassen en aanvullen via je avatar

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Is de kabel wel goed? Als daar bijvoorbeeld een breuk in zit zou je dit kunnen hebben.

Verder kun je je bericht aanpassen door met je muispijltje over je avatar te gaan en dan op „Bewerk” te klikken:)

Bijdrager
    Maccie23
    Jakko op 03 september 2016

Is de kabel wel goed? Als daar bijvoorbeeld een breuk in zit zou je dit kunnen hebben.

Verder kun je je bericht aanpassen door met je muispijltje over je avatar te gaan en dan op „Bewerk” te klikken:)

Thanks! Ik heb apple aan de telefoon gehad en waarschijnlijk ligt het aan een van de usb-poorten..:(

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Heb je ook wel eens verbindingsverlies als je een ander apparaat aan de USB-poort hangt?

Of het aan één specifieke poort ligt kun je controleren door te kijken of de kabel goed is (op een andere computer) en dan met een goede kabel alle USB-poorten in je eigen computer te proberen.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.