9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    iWill_i_am

importeren dvd’s

hayhay,

kun je ook net als cd’s importeren dvd’s importeren?

maybe stomme vraag, mja een mac misschien……..:lol:

Bijdrager
    jspr

Importeren waar in? iTunes?

Bijdrager
    iWill_i_am

yepz dat bedoelde ik. Kan dat niet? En eventueel gewoon op je harde schijf zetten, dat je hem kan bekijken met QT???

Bijdrager
    vogel

Video_TS file naar je harde schijf slepen en daarna openen in dvd-speler?

Bijdrager
    iWill_i_am

Of kan ik dat gewoon doen met dvdbackup wat in dat lijstje staat van alternatieve programma’s?

Bijdrager
    Juch

ik gebruik zelf MacTheRipper

Bijdrager
    iWill_i_am

beter dan dvdbackup?

ik hoef geen bijzondere functies te hebben. ‘T gaat mij er puur om dat ik dvd’s kan kijke regelrecht van mijn hd zodat ik de dvd’s niet mee hoef te nemen…

Bijdrager
    iWill_i_am

Dvdbackup werkt niet met tiger. MacTheRipper is de link niet meer levend bij versiontracker….

wat te doen?

Bijdrager
    vogel
    ”iWill_i_am”

beter dan dvdbackup?

ik hoef geen bijzondere functies te hebben. ‘T gaat mij er puur om dat ik dvd’s kan kijke regelrecht van mijn hd zodat ik de dvd’s niet mee hoef te nemen…

Ik ben nu met Schijfhulpprogramma een disk image aan het maken van een dvd, die niet in de handel is. Schijfhulpprogramma>archief>nieuw>schijfkopie van xxxxx. Als het goed is, kan ik die .dmg straks openen en dan als schijf activeren in dvd-speler. Wordt vervolgd…
    Maar klik hier eens. Ik heb ‘m net zelf ook geinstalleerd. Hoop dat het wat sneller gaat dan met schijfhulp.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.