6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    xflooor

iMovie video en audio gelijk laten lopen

Ik heb een liedje opgenomen met mijn macbook (via Photo Booth) waar ik piano speel en zing tegelijkertijd. Het geluid is echter beter wanneer ik het los met mijn iphone opneem. Toen ik het aan het opnemen was dacht ik dat het wel zou lukken om via imovie het geluid tegelijkertijd af te spelen met het beeld maar dat lukt niet helemaal. Ik ben eigenlijk nauwelijks bekend met imovie en vandaar dat het nog lastiger is voor mij. Ik heb het geluid van mijn video op 0 gezet en daaronder heb ik het met de iphone opgenomen lied geplakt ik heb een beetje zitten prutsen maar het lukt voor geen meter om mijn video tegelijkertijd met mijn audio te laten afspelen weet iemand hoe ik dit het beste kan doen?

Bijdrager
    xflooor

niemand die mij kan helpen? ik zou het namelijk graag vandaag nog gedaan hebben

Sleutelbeheerder
    Night

Mits het audiofragment korter is als de movie, kun je deze toch gewoon verschuiven totdat het synchroon loopt?

Bijdrager
    xflooor

nee het is lang genoeg alleen het is heel moeilijk om deze twee te verschuiven totdat het synchroon is, omdat zelfs een tiende seconde erg belangrijk is…

Bijdrager
    xflooor

ik weet overigens ook niet zo goed hoe ik het goed kan verschuiven eigenlijk… wanneer ik bijv audio wil verschuiven verschuift video ook mee…. ik probeer het begin te knippen bij beiden om het gelijk te laten beginnen en daarna gaat het vanzelf al goed maar met dat knippen doe ik het ook op gevoel…

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.