8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    cornorge

Imovie upgrade werkt alleen met Catalina

Ik heb nog MacOS Mojave en in de Appstore kreeg ik de melding dat er een update klaarstond voor Imovie. Update uitgevoerd en krijg nu de melding dat deze versie niet werkt met Mojave.

Hoe kan ik nu in de appstore een update krijgen naar een versie die ik niet geinstalleerd heb?
    Hoort dat? Moeten we dan nu constant oppassen voor welke versie de updates zijn die je gemeld krijgt?

Bijdrager
    Mac Hammer Fan

Ik zou hem proberen terug te zetten met Time Machine.

Bijdrager
    pruus

Ja, je moet constant oppassen. En soms zul jij je moeten behelpen met een oudere versie. Dat wil niet zeggen dat de oude versie niet goed is. Al vaker heeft Apple updates uitgebracht die minder functionaliteiten heeft dan de oudere functie. Ik noem Numbers even. Ach met alles leer je leven. En sommige dingen niet.

Bijdrager
    cornorge

<p class=”cite”>Mac Hammer Fan op 11 oktober 2019 om 09:36</p>
    Ik zou hem proberen terug te zetten met Time Machine.

Gelukkig heb ik mijn Time machine aanstaan en kon ik het inderdaad terugzetten. Ik voer even geen updates meer uit.

Bijdrager
    Eagle Eye

Dat is vreemd…

Op mijn iMac late 2015 met Mojave werkt de update wel.

Ik heb nu iMovie 10.1.13.

Bijdrager
    Johan

<p class=”cite”>Eagle Eye op 11 oktober 2019 om 15:33</p>
    Dat is vreemd…

Op mijn iMac late 2015 met Mojave werkt de update wel.

Ik heb nu iMovie 10.1.13.

Hier idem:-)

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Ik heb bij het installeren van een Apple programma wel eens het bericht gekregen dat deze versie niet met dit systeem werkte en dan kreeg ik de vraag of ik de hoogste versie wilde downloaden die er wél mee werkt.

Nu gebruik ik iMovie vrijwel nooit maar ik heb zojuist die zelfde update uitgevoerd terwijl ik met High Sierra werk. Mijn versie echter ging van 10.1.10 naar 10.1.12 dus de appstore zorgde ervoor dat ik nu de hoogste versie heb voor High Sierra. (Ik kreeg deze keer geen waarschuwing).

Lijkt er dus op dat er bij jou iets mis ging.

Bijdrager
    cornorge

Het euvel is inmiddels gevonden. Er is iets fout gegaan denk ik met de laatste update van Mojave. Via Timemachine alles teruggezet en vervolgens zowel de update van Mojave en iMovie uitgevoerd. Alles werkt nu wel goed.

Maar wat er nu precies fout is gegaan????

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.