8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Verwijderd

iMovie update verdwenen?

Hoi,
    Ik had een update voor imovie om de nieuwste versie, zoals gisteren gepresenteerd, te downloaden.
    Toen ik aan het downloaden was heb ik op 20% ongeveer geannuleerd omdat ik plotseling weg moest.
    Alleen als ik nu wil updaten moet ik 13,99 euro betalen.
    Wat moet ik nu doen? Want ik ga niet betalen voor iets wat ik 3 jaar terug al heb gedaan….

Groet Nick

Bijdrager
    Niels

In het menu van de App Store ‘zoek naar onvoltooide downloads’ kiezen, anders zul je even contact op moeten nemen met apple support

Bijdrager
    Verwijderd
    NielsDam op 23 oktober 2013

In het menu van de App Store ‘zoek naar onvoltooide downloads’ kiezen, anders zul je even contact op moeten nemen met apple support

Net geprobeerd, maar ook dan niet.
    Waar moet ik dan contact op nemen met apple support?
    Ik kan het namelijk niet vinden…
    Alvast bedankt!

Bijdrager
    Shmoo

Heb je iMovie ooit bij je nieuwe Mac gekregen of aangekocht in het verleden ?

Heb je Mavericks geïnstalleerd ?

En wat als je eens uitlogt en weer opnieuw inlogt in de Mac App Store, miss. wordt hij dan wel weer beschikbaar.

Bijdrager
    Verwijderd
    Shmoo op 23 oktober 2013

En wat als je eens uitlogt en weer opnieuw inlogt in de Mac App Store, miss. wordt hij dan wel weer beschikbaar.

Ik heb het op mijn nieuwe mac gekregen.
    Ja, heb mavericks geïnstalleerd.
    En dat laatste zal ik nu gaan uitproberen….

Bijdrager
    Verwijderd
    Nick1999V op 23 oktober 2013
    Shmoo op 23 oktober 2013

Ik heb het op mijn nieuwe mac gekregen.
    Ja, heb mavericks geïnstalleerd.
    En dat laatste zal ik nu gaan uitproberen….

Nee, jammer, het uitloggen werkt niet… Toch bedankt!

Bijdrager
    Shmoo

Ik denk dat je dan gewoon even moet wachten tot morgen – vele mensen hebben problemen met zichtbaarheid van updates dus miss. valt deze error daar ook onder.

Bijdrager
    Verwijderd

Voor de mensen die het nu toch al willen downloaden, ga naar ( >) systeemvoorkeuren > taal & regio > verander je taal in engels en herstart je computer.
    Ga naar de App Store en installeer dan iMovie en daarna verander je je taal weer naar Nederlands.

Dit kan omdat het zo veel gedownload word dat ze het voor bepaalde landen/voor sommigen mensen het even uitgeschakeld hebben maar het in het engels, dus wel kan.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.