4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Soap

iMovie trailer geluid

Hallo Apple-freaks,

Ik ben voor school een trailer aan het maken in iMovie ’11 en het ziet er goed uit. Maar omdat onze film wat langer is (bloopers erachter) komt het geluid niet helemaal uit. Want het geluid duurt 47 seconden en ik zie nergens een manier om hem te verlengen/opnieuw laten afspelen. Want wel zonde als net het laatste deel van de trailer geen geluid heeft. Ik heb trouwens bij ‘Archief’ ‘Zet om in project’ gedaan, want anders kan ik de lengte van de clips niet zelf bepalen. Maar weet iemand hoe ik dat geluid opnieuw/door krijg? Staat hij ergens op de HD zodat ik hem er nog ‘los’ achter kan zetten?

Bijdrager
    Dagaloni

Het geluid dat onder de ingebakken trailer staat? Ze staan allemaal in iMovie > (toon pakketinhoud) > Content > Resorces. Zorg even dat je alles op soort rangschikt en niet op naam. Dan staan namelijk alle nummer bij elkaar;) Succes!

Bijdrager
    Soap
    Dagaloni op 17 maart 2011

Het geluid dat onder de ingebakken trailer staat? Ze staan allemaal in iMovie > (toon pakketinhoud) > Content > Resorces. Zorg even dat je alles op soort rangschikt en niet op naam. Dan staan namelijk alle nummer bij elkaar;) Succes!

Ik had het al gevonden, precies waar jij zegt. Dus superbedankt voor de goede reactie, maar ik had het zelf al uitgevogeld. Dit topic kan op slot!

Inactief
    Anoniem

Mijn bijdrage in deze is als nutteloos gekwalificeerd door iemand die er verstand van schijnt te hebben.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.