2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    awwexl

iMovie project laat schokkende beelden zien na exporteren

Ik heb een probleem welke ik na uren zoeken op fora nog niet heb kunnen oplossen.
    Het gaat om het volgende. Ik heb een film van een half uur gemonteerd in iMovie. Ik heb gefilmd met een HD camera en de films geïmporteerd in iMovie.
    Ik wil de film branden in Toast. Wat ik begrepen heb is dat je dan eerst het iMovie project moet
    exporteren naar een QuickTime film. Dit gedaan. Echter is het resultaat erg schokkerig.
    Ik heb in de geavanceerde instellingen bij > deel > naar QuickTime film ook het 1 en ander aangepast. Ook dit bood geen goed resultaat.
    Na vele opties te hebben geprobeerd door de fora af te struinen loop ik nu vast. Ook geprobeerd de stabilisatie er af te halen in iMovie. Ook dit bood geen goed resultaat. Exporteren naar iDVD werkte ook niet. Ook hier werd de film schokkerig.
    Ik heb de meest recente versie van iMovie en een iMac uit eind 2009.
    Iemand een oplossing?
    Kan het zij dan mijn computer niet snel genoeg is om dit project te kunnen exporteren?
    Trouwens in Toast pakt hij het project niet. Dus vanuit daar branden wil niet.

Bijdrager
    Fester

Ik deel mijn iMovie met iDvd, of ik importeer een quicktimevideo in iMovie.
    iDvd laat ik altijd een image branden op het buroblad, die probeer ik uit.
    Als alles goed werkt open ik schijfhulpprogramma,sleep de image erin en brandt ik de uiteindelijke dvd.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.