8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    akkie

iMovie project importeren naar… iMovie

Ik heb een iMovie project gemaakt tijdens wintersport vanaf mijn MacBook Pro. Nu wil ik dit hele project overzetten naar mijn iMac, waar ik ook al een bibliotheek heb. Is het mogelijk om een compleet project te importeren naar een andere bibliotheek? Ik kan het nergens vinden.

Bijdrager
    KarelWillem
    Bijdrager
    TheBigZ

Dit al geprobeerd?
    https://support.apple.com/kb/PH2289?viewlocale=nl_NL&locale=nl_NL

EDIT: KarelWillem was sneller.:-D

Bijdrager
    akkie

Thanks, ik zie dat dit voor iMovie 11 is, ik zit nog op versie 10. Ik zal eerst eens upgraden, daarna dit draadje proberen.
    Wordt vervolgd…

Bijdrager
    TheBigZ

Let op: iMovie ’11 is iMovie 9. iMovie 10 is de meest recente versie.
    De namen van de mapjes zijn inderdaad wel gewijzigd in iMovie 10 tov iMovie 9.

Bijdrager
    akkie

Ah, ik dacht al dat ik de laatste versie had ja, dank je.
    Maar ik zie in de gebeurtenisbieb geen externe schijf erbij komen, ook al sluit ik een HFS schijf aan. Het scherm ziet er ook niet zo uit als in de help file van Apple wordt aangegeven.

Bijdrager
    Beech

Je moet eerst een nieuwe bibliotheek maken op je externe HD. Open iMovie, klik linksboven op archief, selecteer een gebeurtenis, kies “Kopiëer naar bibliotheek”. Kies je externe harde schijf en geef je bibliotheek een naam. Vervolgens zie je de externe HD in iMovie verschijnen en kun je gaan kopiëren vanuit je oorspronkelijke bibliotheek.

Bijdrager
    akkie

Dat is het Beech, zo werkt het exact! Bedankt voor de support.
    Bedankt voor het meedenken mensen.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.