9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    iPedro

iMovie perongeluk verwijdert, moet hem nu kopen?!

Hallo,

Per ongeluk is iMovie op mijn Macbook Pro verwijdert. Als ik hem nu opnieuw probeert te installeren via de appstore geeft hij aan dat ik hem moet kopen. Is er een andere manier om bijgeleverde software te herinstalleren?

Alvast bedankt voor de reacties.

Groet,
    Pedro

Sleutelbeheerder
    Night

Hoe is iMovie in eerste instantie op je Mac terecht gekomen? Zat het standaard geïnstalleerd?

Restoring iLife applications after Internet Restore of OS X Lion or OS X Mountain Lion

If you erase install OS X Lion or OS X Mountain Lion on a new Mac that shipped with OS X Lion or OS X Mountain Lion installed, you can download iPhoto, iMovie, and GarageBand from the Mac App Store.

1. After installation, start (up) from OS X.
    2. Double-click the App Store icon in the dock.
    3. Enter your Apple ID and password.
    4. Click Purchases.
    5. If you haven’t previously accepted your bundled iLife applications within the Mac App Store, you should see your iLife applications appear in the Accept portion of the screen. Click Accept.
    6. You may be asked for your Apple ID and password once again. Your iLife applications now move to the Purchased section. These applications are part of the software that came with your Lion based computer. Your account will not be charged for them. Click Install to complete installation of your applications.

If you experience trouble during these steps, please contact Apple Support.

Inactief
    Anoniem

Terughalen via TimeMachine al geprobeerd?

Bijdrager
    iPedro

Het zat standaard geïnstalleerd op El Capitan (macbook januari dit jaar aangeschaft).

@Koen
    : Helaas geen timemachine backup beschikbaar.

Bijdrager
    iPedro

Top, is gelukt!

Inactief
    Anoniem

Laat je nog even weten wat de oplossing was?

Bijdrager
    iPedro

De oplossing van Night werkte.

Bijdrager
    Anne

Ik heb hetzelfde probleem, imovie per ongeluk verwijderd. Heb yosemite, Macbook air van 2013. Zat standaard op de Mac.
    Welke procedure kan ik volgen?
    Alvast bedankt.

groet Anneke

Bijdrager
    TheBigZ

Heb je die van Night al geprobeerd?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.