5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    LOSERKE

iMovie naar iWeb

Kan iemand mij helpen aub . ??

Ik maak in i Movie een diafimpje aan , dit werkt prima
    Nadien wens ik dit filmpje op mijn website met i Web te plaatsen , dit doe ik door in het menu DEEL MET I WEB te kiezen . Ook dit werkt prima , het filmpje kan perfect bekenen worden in i Web , er is slechts 1 probleempje ( voor mij althans) om het filmpje te starten moet men steeds op play drukken .

Met andere woorden : kan iemand mij uitleggen hoe een filmpje automatish opent bij het openen van de pagina in i Web

Alfast bedankt

Anoniem

Geen idee of het in iMovie kan, maar het kan eenvoudig met QuickTime (weet wel niet of je er de Pro-versie voor nodig hebt).

Open film met QuickTime en dan Venster -> Toon filmkenmerken -> klik op je je film, klik tabje Presentatie en dan “Speel film automatisch af bij openen” aanvinken en vervolgens saven.

Bijdrager
    MarcelK

[Titel aangepast: Alleen maar hoofdletters is niet nodig…]

Bijdrager
    m0217585

Ik heb eens gezocht. In RapidWeaver is er wel een mogelijkheid om een filmpje automatisch te laten starten wanneer je de webpagina opent. In iWeb vind ik zo’n functie niet terug.

Greetz

Bijdrager
    TonE

Je kunt natuurlijk altijd de gegenereerde html pagina met een teksteditor of BBedit openen en handmatig daar de autoplay code tussen zetten.

<param name=”autoplay”
    value=”true” />

En natuurlijk eerst je movie als streaming bewaren.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.