6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    minijob

iMovie met foto’s????? [OPGELOST]

Ik wil als ik een presentatie wl maken vna mn vakantiefoto’s in de opening ook foto’s hebben nu staan er alleen nog maar lege vakken..? Hoe doe je dat.. Ik heb het gevoel dat ik al alles heb uitgeprobeerd:|
    Hbben jullie hier antwoord voor??

Gegroet Job

Bijdrager
    Smitty

Er vanuit gaande dat je iMovie 6 hebt.
    1) Selecteer in iMovie een thema.
    2) Selecteer “toon effectgebieden”
    3) Sleep de foto’s naar het “effectgebieden” venster. Dit kun je via het media tabblad doen (als je tenminste foto’s in iPhoto hebt staan.
    4) Sleep daarna het gekozen thema naar de filmbalk. Het renderen kan even duren.

That’s all.

Bijdrager
    minijob

Ja ok bedankt… Mar ik weet nie wat jullie vinde maar ik vind dat nou niet echt logisch je zou ze toch gewoon naar t thema moeten kunnen slepen . mja.. OPGELOST duss.. niks aan de hand verder..

Bijdrager
    ”minijob”

Ja ok bedankt… Mar ik weet nie wat jullie vinde maar ik vind dat nou niet echt logisch je zou ze toch gewoon naar t thema moeten kunnen slepen . mja.. OPGELOST duss.. niks aan de hand verder..

Als je foto’s naar het thema sleept, dan gaat hij de inhoud van het thema aanpassen, achtergrond etc, dus ik vind het eigenlijk wel logisch hoor!

Bijdrager
    minijob

Ik heb natuurlijk ook iDVD maar jammer genoeg geen superdrive… kan ik dan wel het dvd’tje exporteren en op een windows branden??

Bijdrager
    Smitty

Volgens mij moet je dan in het Archief menu de optie ‘Bewaar als schijfkopie…’ kiezen. Zelf heb ik het echter nog nooit uitgeprobeerd.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.