5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    ijiji

iMovie: meerdere fragmenten in een keer bewerken?

Is er in iMovie de mogelijkheid om meerdere geselecteerde fragmenten ineens te bewerken? Ik maak een soort diaserie (projectie voor een dansavond). Ik heb daar zo’n 50 afbeeldingen voor gebruikt. Ze duren allemaal 1.30 min. Ik wil ze nu allemaal 3 minuten laten duren. Zou fijn zijn als dat met een paar klikken zou kunnen zodat ik ze dus niet allemaal handmatig hoef aan te passen. Ik gebruik de laatste versie van iMovie.
    Alvast bedankt.

En dan meteen nog maar een vraag: als deze fragmenten dan allemaal 3 minuten duren en ik wil het geheel exporteren naar iDVD krijg ik de melding dat het project te groot is om op dvd te branden. Is er een mogelijkheid om toch een project van zo’n 2 uur op een dvd te krijgen met iDVD?

Bijdrager
    TRML

50 X 3 min is 2,5 uur en geen 2 uur

Bijdrager
    ijiji

Weet ik, maar het zijn ook niet precies 50 fragmenten. En ze hoeven ook niet precies 3 minuten te duren.
    Laten we zeggen dat ik een project van 2 uur wil exporteren naar iDVD.

Bijdrager
    Wouter I

Als het om afbeeldingen (en dus niet om filmclips) gaat:
    Persoonlijk geef ik er altijd de voorkeur aan om slideshows of diaseries eerst in iPhoto aan te maken.
    Interface en gebruik is een stuk makkelijker dan in iMovie.
    Daar kan je bijvoorbeeld ook in een keer de duur van elke afbeelding instellen.

En dan van daaruit naar iMovie te exporteren, of zelfs direct naar iDVD.

Bijdrager
    ijiji

Ga ik eens proberen. Bedankt.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.