-
Q:
Imovie, lage kwaliteit…
Hoi
Ik ben samen met men broer bezig om n-only terug op te bouwen. Ditmaal maken we alles zelf, inlogsysteem, forum enzovoorts. Het duurt daarom langer dan gepland mar dat ter info..
Ik was van plan meer video-reviews te maken voor de site, maar ik zat met een probleem. De kwaliteit met de filmpjes die ik maak is te laag.
Zie:
http://www.n-only.com/gamecube/video-preview-zelda-twilight-princess/
Is een compressie probleem. Ik kan je zeggen, zoiets uitzoeken vergt er veel werk en hangt veel vanaf. Het is ermee stoeien tot je het gewenste resultaat hebt. Als je hem hoge resolutie gemonteerd hebt, moet je hem in hoge reslotie exporteren in quicktime formaat. De compressie gewoon op dv-pal laten staan en hem vervolgens in een omzet progje gooien zoals flip4mac of dergelijken.
Kan je misschien vertellen hoe jij het filmpje om gezet hebt? Welke stappen je genomen hebt. Dan kan ik misschien beter zien waar de kink in de kabel zit. Ik weet veel van compressie af, alleen het online streamen lukt mij weer voor geen meter. Misschien kan jij me daar mee helpen?
Hoi
Ik heb dus eerst 2 filmpjes vanuit video google gedowload. Dus die kwalitiet. Euh had ook nog een zelda theme sog liggen.
In imovie werd gewoon heel het venster waar het afgespeeld benut. Dus ik dacht zo zal het ook wel zijn als ik het opslaan in eeniet imovie project. Maar dat was helaas niet zo.
Dan jouw vraag, je load eerst je filmpje ergens op. Als je het dan op een site wilt zetten moet je het volgende doen: (in html)
<object width=”490(naargelang de grote)” height=”300″><param name=”LINK”></param><embed src=”LINK” width=”490″ height=”300″></embed></object>
Voila dit werkt altijd nrml gzn
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.