12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    yvio

imovie ken burns uitzetten

goededag

ik wil diverse foto’s in mijn project gebruiken ,maar wil niet elke keer die ” ken burns” gebruiken. en om bij elke foto dit effect apart uit te zetten is teveel werk. dit moet toch makkelijk uit te zetten zijn?

groet

Bijdrager
    wouwout

via iphoto?

Bijdrager
    milann

Alles selecteren en dan het effect uitzetten?

Bijdrager
    KingAchille

Werk je met iMovie ’06 of ’08?
    Mvg,

Bijdrager
    Pieterr

Voor iLife ’06 zie: http://www.apple.com/support/imovie/hottips/

Using the New Ken Burns Interface
    The Ken Burns effect (a pan and zoom effect) allows you to add video motion to your still photos, and iMovie HD 6 features some nice enhancements to the interface. The Ken Burns controls now sit on a floating palette and the Preview window has additional controls—just like the video effects mentioned above. To play the effect, click the play button; click this button again to stop the motion. Click the loop button (the circling arrows) to loop the effect. To clear an effect, click the delete (X) button. You can also click the checkmark button to apply the effect.

Bijdrager
    yvio

ik heb 08
    alles selecteren en uitzetten lukt niet, dit is het eerste wat ik natuurlijk geprobeerd heb
    iphoto? kan ik daar een filmpje maken waarin een boel foto’s waarvan enkele een ken burn effect hebben???

iemand met een oplossing voor imovie 08????
    a;vast bedankt

Bijdrager
    KingAchille

‘Exporteer’ – ‘Quick Time’ – boom!
    Mvg,

Bijdrager
    2xdutch

Maak in iPhoto een slideshow aan en zet in de eigenschappen van die slideshow het automatische Ken Burns effect uit. Daarna de slideshow exporteren naar iMovie

Bijdrager
    yvio

top dankjewel 2xdutch dit zocht ik.
    alleen nog uitzoeken hoe ik hem zonder omwegen op mijn ipod video kan krijgen.

Bijdrager
    2xdutch
    ”yvio”

alleen nog uitzoeken hoe ik hem zonder omwegen op mijn ipod video kan krijgen.

Pleasure 8)

Gokje (zelf nooit geprobeerd): de slideshow exporteren naar een Quicktime .mov bestand en dat in iTunes importeren, vervolgens synchen met de iPod.

Bijdrager
    yvio

lijkt een logische oplossing, alleen ipod slikt enkel mpeg4 en itunes converteert de aangemaakte film/slideshow niet.
    groet

Bijdrager
    2xdutch

Het Quicktime bestand dat je zo maakt is MPEG4 gecodeerd (althans bij mij, kijk in finder bij eigenschappen, Toon Info)) en kun je zo in iTunes importeren (voeg toe aan bibliotheek) en synchen met je iPod. Probeer het eens uit.

Als dat bij jou niet het geval zou zijn, gebruik je iSquint, (ik gebruik Toast) of zoiets voor de conversie.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.