8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Hans Rein

iMovie foutmelding: Project is te lang

Ik heb een iMovie project van 2 uur en 40 minuten en probeer deze deze te exporteren (ook mediakiezer al geprobeerd). Na 2 uur wachten verschijnt de foutmelding dat het project te lang is. Voor de duidelijkheid het is niet bedoeld voor iDVD ik wil het gewoon een .m4v/.mov bestand laten en op AppleTV afspelen. Lijkt me niet dat een bestand dan te lang kan zijn?!? Ook de kwaliteits instelling staat op Groot dus niet de overige HD instellingen.
    Als het niet anders kan wil ik het project opsplitsen maar eigenlijk wil ik het gewoon 1 project laten. Er moet lijkt me een verklaarbare reden zijn waardoor de foutmelding komt.

Bedankt!

Moderator
    Strifer

Te weinig ruimte op je harde schijf?

Bijdrager
    Beech

Hoe is je HD geformatteerd ? FAT32 ?

Bijdrager
    Hansi2124

Het bertreft publicatie.
    Dus de eindbestemming van dat bestand (waar je het saved) kan die hoeveelheid data niet aan, lijkt mij.

Bijdrager
    Hans Rein

Nee m’n schijf is ‘normaal’ geformatteerd en nog z’n 80 gb over.
    @hansi2124. Dus ik zou het bestand ergens anders op moeten slaan?

Bijdrager
    Hansi2124

Ik weet niet waar je het nu in je voorbeeld naar saved, maar probeer het eens uit.

Bijdrager
    Hans Rein

Ik heb verschillende locaties getest. Van bureaublad tot externe schijf maar het mocht niet baten.

Bijdrager
    Hansi2124

Dan is misschien toch je project te groot en zit er niets anders op dan het te splitsen vrees ik….

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.