4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    colbas

imovie film exporteren

Mijn imovie film gemaakt op mijn mac versie el capitan krijg ik niet meer opgeslagen op mijn harde schijf om die daarna op schijf te branden

Ik ga als volgt te werk- Deel – bestand – audio -video – 1080p – betere kwaliteit – bewaar documenten.

IK krijg enkel deze thumbnail zonder de film  Mijn film 38.mp4

Heb al tientallen filmpjes gemaakt vroeger rechtstreeks met IDVD en later via een bestand

Bijdrager
    computer space

Is ie niet in de achtergrond bezig?

Ik snap overigens het branden-op-schijf deel niet. Waarom zou je dat in s’hemelsnaam nog willen?

Je weet dat diskrot eerder optreedt dan dat een HD het begeeft?

Bijdrager
    colbas

Ik heb één en ander van de pc verwijderd o.a. een verouderde versie van Imovie om plaats te winnen, maar nog altijd geen volledige film kunnen exporteren. beelden zijn in orde maar de bijgevoegde muziek ontbreekt.

Wat branden op schijf betreft, ik bewaar al mijn video en foto filmen op een afzonderlijke HD maar heb vrienden die ik met een DVD nog altijd een plezier kan doen.

Bijdrager
    nnsa

@computerspace duidde hier al op: wacht je wel lang genoeg tot de export klaar is ? Dit kan bij een wat langere film best wel even duren. Verhaal wordt ook warrig: eerst lukt het helemaal niet en nu lukt het wel, maar is er alleen geen geluid ?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.