4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    FlowerApple

Imovie exporteren

Ik heb een film gemaakt in de nieuwste versie van Imovie maar het exporteren lukt maar niet. Ik heb de film via een SD kaart geïmporteerd
    en gewoon afspelen werkt gewoon, alleen exporteren lukt maar niet.
    Heb al geprobeerd om alles opnieuw te doen, maar zonder resultaat. Even simpel een film maken is er zo niet bij. Echt waardeloos.

Ik heb gelezen dat ik niet de enige ben met dit probleem, maar zie nergens een oplossing.
    Wie heeft de oplossing? Of kent er iemand een beter alternatief voor Imovie.

Bijdrager
    Fester

Zou je kunnen vermelden wat er precies misgaat?

Bijdrager
    Beech

Heb je iMovie wel de tijd gegeven om de film te importeren en te exporteren ? En hoe exporteer je: naar iCloud, naar iTunes, naar externe map ?
    Verder: wat is het ingangsmateriaal, is je Mac duocore of quadcore ?

Bijdrager
    Ajadolio

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb op mijn telefoon inmiddels meerdere filmpjes gemaakt en naar het theater kunnen exporteren. Daarvandaan op you tube gezet. Nu lukt het me ineens niet meer met een filmpje van 32 minuten. Ik heb alles geprobeerd, de kwaliteit staat nu op 720 HD ipv 1040 HD, icloud is het te groot voor maar dat hoeft voor mij ook niet. Ik wil het gewoon op you tube kunnen zetten. Inmiddels heb ik al mijn bewaarde filmpjes die ik reeds heb gemaakt verwijderd uit Imovie in de hoop dat het daar aan lag maar ook dat lukt niet.

Hij stopt gewoon met exporteren als hij bijna klaar is maar de film staat vervolgens niet in het theater.
    Rechstreeks naar You Tube lukt niet omdat het langer dan 15 minuten duurt en opslaan naar video’s werkt ook niet.

Iemand enig idee hoe ik mijn film online ga krijgen???

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.