16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    Ajadolio

Imovie exporteren lukt me niet meer

Ik heb op mijn telefoon inmiddels meerdere filmpjes gemaakt en naar het theater kunnen exporteren. Daarvandaan op you tube gezet. Nu lukt het me ineens niet meer met een filmpje van 32 minuten. Ik heb alles geprobeerd, de kwaliteit staat nu op 720 HD ipv 1040 HD, icloud is het te groot voor maar dat hoeft voor mij ook niet. Ik wil het gewoon op you tube kunnen zetten. Inmiddels heb ik al mijn bewaarde filmpjes die ik reeds heb gemaakt verwijderd uit Imovie in de hoop dat het daar aan lag maar ook dat lukt niet.

Hij stopt gewoon met exporteren als hij bijna klaar is maar de film staat vervolgens niet in het theater.
    Rechstreeks naar You Tube lukt niet omdat het langer dan 15 minuten duurt en opslaan naar video’s werkt ook niet.

Iemand enig idee hoe ik mijn film online ga krijgen???

Bijdrager
    Beech

32 minuten is langer dan 15 minuten. Dat heeft niets te maken met de resolutie. Dus film in drie stukken knippen.

Bijdrager
    KarelWillem

Langer dan 15 minuten? Die restrictie is er toch allang niet meer op Youtube?

Ik heb er films op staan van meer dan een uur.

Geblokkeerd
    Anoniem

@KW
    Hij heeft het over iMovie, niet over youtube;-)

Bijdrager
    Ajadolio

Ik heb eerder een film kunnen plaatsen van 28 minuten dus dat is me eerder wel gelukt. Hij geeft wel aan dat zodra een film langer dan 15 minuten duurt dit niet wordt opgeslagen in iCloud maar hij exporteert daarna wel gewoon tot vlak voor het einde.

Bijdrager
    Ajadolio

Maar als ik die film in 2 delen knip sla ik dan niet mijn eerste deel op over de hele film waardoor ik het andere deel kwijt raak?

Bijdrager
    Beech

Je kunt een video van >15 min wel in iMovie Theater zetten, maar die kun je niet naar iCloud uploaden. De film blijft op je HD staan.

Bijdrager
    Ajadolio

Maar dat lukt me dus niet om in het theater te Zetten

Bijdrager
    Ajadolio

Inmiddels heb ik de film in iTunes gezet en gekopieerd waardoor ik nu 1 dezelfde bestanden heb in mijn projecten. Ik heb het bestand nu gehalveerd dus nu 18 minuten maar nog steeds lukt het exporteren ervan niet?
    ?

Bijdrager
    Beech

Probeer eens het volgende: exporteer je hele film uit iTunes naar je Bureaublad (of kopiëer je film vanuit Finder naar je Bureaublad). Open vervolgens iMovie en klik op Theater. Sleep nu je film vanuit het Bureaublad naar Theater. Lukt het dan wel ?
    Overigens is 18 min > 15 min, dus uploaden naar iCloud zal nog steeds niet lukken.

Bijdrager
    Ajadolio

Inmiddels heb ik een contact gehad met Apple die het antwoord ook niet weet maar ik heb de muziek die ik als achtergrond had geplaatst nu verwijderd en nu lukt het wel ineens. Is het niet mogelijk dat je zoiets eerder te weten krijgt en niet 2 dagen lang op zoek moet naar wat er nu verkeerd aan was???

Bijdrager
    KarelWillem

Is het niet mogelijk dat je zoiets eerder te weten krijgt…

Ja. Of niet.

Welkom in de wereld van de moderne technologie.

Apple en wij kunnen niet op afstand in je filmpje kijken.
    Een corrupte foto, een fout muziekje, verkeerde resoluties, etc.
    Buiten het gestuntel van een gebruiker, kan er heel veel mis zijn in de bestanden van een film.

Bijdrager
    Ajadolio

Volgende probleem is nu dat ik het niet op YouTube krijg want hij geeft nu weer hier een foutmelding aan. Krijg er zo langzaamaan een wegtrekken van

Geblokkeerd
    Anoniem

Dat heeft te maken met je muziek keuze.
    Youtube blokkeerd dit w.s ivm copyright op de muziek.
    Doe het eens zonder muziek en dan lukt het wel.

Bijdrager
    KarelWillem
    Ajadolio op 22 januari 2016

Volgende probleem is nu dat ik het niet op YouTube krijg want hij geeft nu weer hier een foutmelding aan…

En die foutmelding is….???

Bijdrager
    Ajadolio

Ik had 4k veranderd naar 720 en nu is het eindelijk gelukt

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.