3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Chorro

iMovie error -50

Beste,

Ik ben bezig met een 51 minuten durend project voor een ander te renderen. Op driekwart zegt iMovie dat het mislukt is vanwege error -50. Ik heb op Google gezocht, waarin staat dat je dan in de iMovie bibliotheek de submappen van de Render Files moet verwijderen, maar dat helpt niet.

Is er iemand met een ander idee? Het heeft lichtelijk haast.

Macbook Pro 15″ retina early 2013
    OS X 10.9.1
    Laatste iMovie versie

Bijdrager
    McD44N

Gebruik je ook de schijf van die ander, of je eigen? Het kan helpen om eerst alle data te kopiƫren naar een eigen schijf. Misschien zit er ook wel ergens een fout in het project zelf, waar jij niks aan kunt doen..

Bijdrager
    Chorro

Het staat allemaal op mijn eigen interne SSD. Ik vind het zo flauw dat er nergens ook maar iets wordt vertelt waar de fout dan precies zit, maar dat dat gewoon via een melding van het berichtencentrum gaat. Klik je dan op Detail, staat er Error -50.

OPGELOST: Uiteindelijk het project geĆÆmporteerd in FCPX, ook daar kwam de foutmelding naar voren maar deze gaf wel aan welk frame de boosdoener was. Frame nummer 66000 en een beetje, bleek uiteindelijk in een bepaald toegevoegd bestand te zitten. Die verwijderd en hij loopt nu wel door.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.