5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    hopsa

iMovie error -2125

Na twee keer geprobeerd te hebben (elk 7 uur…) krijg ik de foutcode -2125
    Ik heb echt mijn best gedaan het web af te zoeken, maar ik kan het niet vinden

Ik probeer dus te delen (een 23 min. filmpje) met quicktime als MP4, in HD 1280 met H.264 (codec?) en als gegevenssnelheid heb ik maar 100.000 gekozen,
    want hoe minder hoe slechter de export, (een testje met minder en van kortere duur ging wel)

Alsjeblieft help!
    Bedankt alvast, hopsa

Inactief
    Anoniem

Ik zie hier toch een hoop draadjes langskomen met soortgelijke problemen. Staat daar echt geen oplossing bij?

Bijdrager
    hopsa

Aha ik zocht met het minnetje ervoor… -2125 ipv 2125
    In ieder geval bedankt!
    Heb een beetje gesnuffeld, schijnt aan Quicktime te liggen en de tijdsduratie van je film….
    ehh ik denk dat ze doelen op die 100.000 k/bits gegevenssnelheid.

Toch irritant dat het niet kan blijkbaar.
    Het is uiteindelijk een standaard deling geworden, HD .mov filmpje.
    Dat verliep wel vlekkeloos.

Ik denk dat ik daar maar bij blijf,
    bedankt Koen

Bijdrager
    Fester

Sinds mijn laatste export naar iDvd zet ik de automatische back-up van Time Machine uit.
    Ik kreeg ook steeds een foutmelding ( weet uit mijn hoofd niet meer welke aanduiding ).

Bijdrager
    dirkbouwman

Ik heb bovenstaande foutmelding ook in iMovie ’09. Ik heb een film van 1 uur en 7 minuten en wil deze met Quicktime export Full HD exporteren, H.264 en gegevenssnelheid 28.000.
    Hij wordt geëxporteerd op de externe schijf (500 gig beschikbaar en Mac OS uitgebreid (Journaled).

De oplossing heb ik ondanks lang zoeken niet gevonden op internet. Ik werk met MAC OSX 10.6.8. en iMovie ’09.

Wie o wie weet raad?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.