13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    Vin

iMovie en iDVD in frontrow?

Waarom kan ik bij frontrow bij films geen idvd en imovie films kijken? ik heb een mapje imovie en idvd gemaakt in het mapje films in je account. is dit goed? of moet ik ze ergens anders opslaan om ze te kunnen zien in frontrow? alvast bedankt!

Bijdrager
    magic-with-mac

iMovie en iDVD zijn programmas om zelf films en dvds mee te maken, niet om ze te bekijken.

Bijdrager
    1984

Bewaar ze in het mapje “Films” (zoals je ook een mapje Muziek en Afbeeldingen hebt) dan zie je het ook in Front Row verschijnen .

Bijdrager
    1984
    ”magic-with-mac”

iMovie en iDVD zijn programmas om zelf films en dvds mee te maken, niet om ze te bekijken.

Goh , en ik altijd maar denken dat het de bedoeling was om het resultaat te bekijken.:roll:

Bijdrager
    Vin
    ”magic-with-mac”

ja dat snap ik. en daarom wil ik ze dus bekijken met frontrow!! maar als ik een idvd bestand in het mapje “Films” heb staan dan kan frontrow m niet vinden! moet ik m dan eerst exporteren naar mpeg ofzo? want een iDVD bestand ziet ie niet!

Bijdrager
    1984

De naam zegt het al iDVD, dus brand hem op een DVD, plaats de DVD in de Mac en je kunt hem via Frontrow bekijken bij DVD.

Bijdrager
    Vin
    ”1984″

De naam zegt het al iDVD, dus brand hem op een DVD, plaats de DVD in de Mac en je kunt hem via Frontrow bekijken bij DVD.

ja dat dacht ik ook idd. maar als je gaat kijken bij films in frontrow dan zie je dat er ook een menuutje is met iMovie en iDVD. dat vind ik dan dus raar….

Bijdrager
    1984

Heb je zelf niet een mapje met de naam IMovie en IDVD in de map films gedaan,(dat begreep ik uit je schrijven.)dat mapje herkend hij wel maar de inhoud waarschijnlijk niet?

Bijdrager
    Vin
    ”1984″

Heb je zelf niet een mapje met de naam IMovie en IDVD in de map films gedaan,(dat begreep ik uit je schrijven.)dat mapje herkend hij wel maar de inhoud waarschijnlijk niet?

Dat heb ik idd gedaan en dan kon frontrow niets vinden. vervolgens heb ik iMovie en iDVD bestanden rechtsreeks in de map films gedaan en ook dat werkte niet! beetje raar dus….

Bijdrager
    1984

Wel als QuickTime bestand opgeslagen.

Bijdrager
    Vin
    ”1984″

Wel als QuickTime bestand opgeslagen.

nee, ik heb het niet als quicktime ge-exporteerd. het zijn gewoon iDVD bestanden en iMovie bestanden… dan zal t dat wel zijn misschien.

Bijdrager
    1984

Je zult ook weer een hoop ruimte krijgen op je HD als je een Imovie -project exporteert naar een QuickTime file (en daarna het Imovie bestand verwijderd)
    Als je de info van het bestand bekijkt (Appletje + i ) en je ziet onderaan bij de voorvertoning een afbeelding(filmpje), dan zal hij ook in Frontrow zichtbaar zijn.

Bijdrager
    Vin
    ”1984″

Je zult ook weer een hoop ruimte krijgen op je HD als je een Imovie -project exporteert naar een QuickTime file (en daarna het Imovie bestand verwijderd)
    Als je de info van het bestand bekijkt (Appletje + i ) en je ziet onderaan bij de voorvertoning een afbeelding(filmpje), dan zal hij ook in Frontrow zichtbaar zijn.

dat zal ik eens proberen vanavond! ik laat wel weten of dat het gelukt is!

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.