8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    thomth

Imovie effecten

Ik ben bezig om in imovie een filmpje te monteren. Met het laatste effect gaat het fout. Dat effect moet 23 seconden duren, maar telkens als ik een getal boven de 10 invoer, verandert dat automatisch naar 9:56,8. Bijna 10 minuten dus. 10 sec of 10:00 invoeren heeft geen zin

Ik heb imovie 11

Inactief
    Anoniem

Mijn bijdrage in deze is als nutteloos gekwalificeerd door iemand die er verstand van schijnt te hebben.

Bijdrager
    thomth

Ik heb het met alle effecten. Ik heb de oplossing al, gewoon het fragment van het effect en dan met de gele balk inkorten tot de gewenste lengte

Moderator
    Strifer

hier heb ik ook af en toe last van.. best wel irritant

Bijdrager
    thomth

Ik heb net de film geëxporteerd, maar waar wordt deze opgeslagen? Ik kan hem niet vinden, ook niet in de imovie project bibliotheek

Bijdrager
    taxandria

@thomth, gewoon nog een keer dezelfde stappen volgen die je genomen hebt de vorige keer dat je hem opsloeg,
    Dan krijg je op een gegeven moment de vraag: ‘waar wil je de video opslaan”’ <<— hier ff goed opletten dus en dan hoef je hem natuurlijk niet nog een keer op te slaan omdat je hem hoogstwaarschijnlijk teruggevonden hebt.

Deze truc werkt met alles natuurlijk. gewoon nog een keer opslaan en kijken wat de default Save map is.

Inactief
    Anoniem

Mijn bijdrage in deze is als nutteloos gekwalificeerd door iemand die er verstand van schijnt te hebben.

Bijdrager
    aukem

Ga weer naar exporteren, de map waar het export menu nu op staat daar moet je filmpje bij staan

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.