8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Wintendo

imovie 6 verwijderen, terug naar 5

Hallo,

Ik vroeg me af hoe ik het beste iMovie 6 kan verwijderen , deze geeft alleen maar problemen. haperend geluid en beeld etc.
    Ik wil graag terug naar versie 5 ?

Of kan iMovie 5 naast 6 geïnstalleerd worden zonder problemen ??

:D

Bijdrager
    Byron

als je alleen amar problemen hebt met 6 waarom zou je dan imovie 5 naast imovie 6 willen installeren? Gewoon 6 eraf gooien en 5 erop zetten..

Bijdrager
    Wintendo

alleen de voorkeuren en de map imovie weggooien is voldoende ??

Bijdrager
    KarelWillem

Ik kan je deze aanraden. De eerste 5 pogingen zijn gratis, dus…

http://appzapper.com/

Hier gooi je je iMovie op, en alles wat met iMovie te maken heeft wordt zo netjes verwijderd.

Bijdrager
    wjgmspeedy

Wat is het voordeel van Appzapper boven Spotlight?

Bijdrager
    KarelWillem

Dat lijkt me vrij duidelijk.

AppZapper vindt alle bijbehorende bestanden en programma-onderdelen en kan deze verwijderen.
    En houdt hierbij ook rekening met programma’s die nodig zijn voor Apple-onderelen en iLife, etc.

Spotlight zoekt op naam. Wijken bestanden van programma’s af van de basisnaam van het programma, dan worden deze dus niet gevonden.

Bijdrager
    wjgmspeedy

iMovie wordt met een pkg geinstalleerd, dan kun je altijd Desinstaller gebruiken als je Spotlight niet vertrouwd. http://krugazor.free.fr/software/desinstaller/DesInstaller.php
    Verder is het in de regel voldoende om het appje zelf te verwijderen, het voorkeurenbestand, en dat wat in Application Support en in Caches staat. Dan is alles weg. Daar heb je geen extra appje voor nodig.

”KarelWillem”

Spotlight zoekt op naam. Wijken bestanden van programma’s af van de basisnaam van het programma, dan worden deze dus niet gevonden.

Gewoon uit interesse, welke programma’s installeren dan vanalles zonder dat in de bestandsnaam of de naam van de map, niet de programmanaam of de naam van de fabrikant te vinden is?

Bijdrager
    KarelWillem

Zomaar een geinig voorbeeldje hoor.
    Maar wel één waar een niet zo ervaren gebruiker behoorlijk van in de war kan raken.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.