6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    FreFel

Hoe iMovie opnieuw installeren?

Ik zou graag iMovie 9 opnieuw willen installeren. Kan dat nog?

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Als er geen incompatibiliteiten met macOS Sierra zijn kan dat, ja. Je kan iMovie dan via de iLife ’11 DVD installeren, of downloaden. Geen idee of dat de volledige versie is, of een delta, overigens. Formaat doet vermoeden dat het het volledige progamma is, min de extra content waarschijnlijk.

Bijdrager
    FreFel

Ik heb de link geopend en krijg volgend bericht.

The page you’re looking for can’t be found.

Na wat zoeken heb ik toch de goede link gevonden maar nu heb ik een andere vraag. Kan id de versie iMovie 9 op een externe HD installeren?

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Apart. Hier opent de link gewoon.

Ja, dat kan. Gewoon de installer (als je die te zien krijgt) naar je externe HD wijzen. Je kan ook gewoon iMovie.app uit /Applications naar een andere schijf verplaatsen.

Bijdrager
    FreFel

Neen het lukt niet ik krijg de melding, “Deze update hoeft niet te worden geïnstalleerd. Er is al een nieuwere versie van iMovie geïnstalleerd”.

En dan sluit het programma af.

Ik heb “iMovie9.0.9update.dmg” naar de externe HD gesleept en daar geopend maar ik krijg dezelfde melding.

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Dan heb je toch een update te pakken. Je kan proberen de huidige versie van iMovie te verwijderen uit je programmamap, maar ik kan niet met zekerheid zeggen of deze updater update door het hele programma te vervangen, of gewoon een paar componenten update. In het laatste geval kan je iMovie niet zomaar installeren met het updatebestand.

Heb je nog een iLife ’11 DVD? Of zat die versie bij je computer? Dan staat het op die grijze DVDs.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.