8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    FreFel

iMovie

Beste vrienden van One More Thing, ik heb iets eigenaardigs vastgesteld in iMovie. De keuze van de titels die ik wil gebruiken in een filmpje is plotseling beperkt. Tot voor enkele weken had ik keuze uit een uitgebreid gamma en nu nog maar een tiental. Is er iets veranderd?
    Ik werk met iMovie 10.1.4 en met OS X El Capitan.

Moderator
    Night

Ik heb deze er standaard in staan. Welke heb jij dan?

Bijdrager
    FreFel

Bij mij was dat ook zo maar nu krijg enkel 11 mogelijkheden. Ik heb een schermafbeelding gemaakt maar ik krijg deze niet in mijn bericht.
    Dit is mijn schermafbeelding maar daar kun je waarschijnlijk niets mee aanvangen?

/Users/freddyvanderweyden/Desktop/Schermafbeelding 2016-12-21 om 17.38.58 kopie.png

Bijdrager
    FreFel

Hoe krijg jij zo’n mooie afbeelding in het bericht?

Bijdrager
    FreFel

Ik ben geholpen door de behulpzame mensen van OMT. Ik heb .png vervangen door .jpg maar het lukt nog niet.

Moderator
    Night

Je moet de schermafbeelding eerst uploaden naar de OMT server; wij kunnen niet op jouw harddisk kijken;-)
    Gebruik hiervoor de IMG button bovenaan het invoerveld van je bericht.

Overigens kun je proberen de app nogmaals uit de AppleStore te downloaden.

Bijdrager
    ernst.

Ik heb iMovie eraf gegooid en Wondershare filmora erop gezet. Wat en verademing, gemak en vooral souplesse.

Moderator
    Night

Blij dat die software voor jou een verademing is. TS vraag echter niet om een vervanger, maar waar zijn titels zijn gebleven.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.