9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    morris

imovie

hallo ik heb een vraag ik heb een digitale videocamera en nu wil ik de filmpjes die ik er mee opneem op een dvd zetten en het liefst nog een beetje bewerken door er wat effecten of muziek of een beetje knippen en plakken kan dit allemaal met imovie of is er een andere versie vereist ik heb imovie hd maar die kan ik niet installeren is versie 10.3.4 vereist ik heb 10.2.8 maar goed kan het ook met imovie zoja waar kan ik een nederlandse beschrijving vinden

thanks groet morris

Moderator
    unSOUND

Dit kan iMovie al sinds versie 1.0

En een duidelijke Nederlandse beschrijving
    zit in het menu, onder het knopje “help”

:D

Bijdrager
    morris

thanks nog een vraag kan je beter imovie of idvd gebruiken

Bijdrager
    macpro

zou je eens willen proberen om een duidelijk leesbaar verhaal te schrijven met punten en komma’s zodat anderen iets beter begrijpen wat je bedoeld ik bedoel maar dit is toch niet te lezen of wel en je wilt toch wel dat anderen je hulp bieden niet dan dank je

Moderator
    unSOUND

iDVD is alleen voor het maken van een menu en het branden.

Als je in iMovie je film monteert, stuurt hij hem door naar iDVD,
    daar kun je vervolgens een menu en dergelijke maken, en branden.

Bijdrager
    morris

bedankt unsound en macpro ik vind je iets te bijdehand en ik zie in jou tekst ook geen punten en komma”s dus als je geen antwoord weet op mijn vraag schrijf dan niks oke

thanks.

Moderator
    unSOUND

Morris: MacPro schrijf expres zo, om te laten zien hoe hinderlijk het is.

Ik vind het zelf ook hinderlijk, maar ik wou eerst even je vraag beantwoorden.

:)

Bijdrager
    draaischaap

Ik zag je vraag al voordat unSOUND antwoord gaf, maar je vraagstelling en gemakzucht nodigde voor mij niet uit om te antwoorden.

Ofwel, als unSOUND er niet was geweest, had je waarschijnlijk nog geen antwoord gehad.
    En als ik al antwoord had gegeven, dan was het in de strekking van het antwoord van macpro geweest, alleen minder netjes.

Bijdrager
    morris

mijn excuses macpro , en wederom bedankt unsound.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    iJan

iMovie 3

Weet iemand of er binnenkort een nieuwe versie van iMovie verschijnt en wat de nieuwe mogelijkheden zijn?

Bijdrager
    Dick de Roos

Betere geluidsmogelijkheden is mijn wens. Verder zou ik geen grote wensen hebben qua iMovie dan…:roll: )
    O ja, misschien dat mijn iMac 400 DV bij langere films minder traag wordt misschien nog….:)
    Dick

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.