4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    kanuki

iMovie 11 blijft 'hangen' op foto bibliotheek

De installatie van iLife 11 heeft een boel ellende veroorzaakt:
    1. eerst alle foto’s weg…
    2. iPhoto applicatie weg
    3. update van iPhoto niet automatisch gevonden

Bovenstaande is nu (denk ik) opgelost!

Probleem nu is met iMovie 11
    1. Het opstarten met een lege iPhoto bibliotheek gaat perfect, maar zodra ik mijn eigen iPhoto bibliotheek weer selecteer… loopt iMovie vast.
    2. DV camera wordt niet meer gevonden op de iMac, testje gedaan op een powerbookje.. loopt prima!

Heeft iemand een idee waarom iMovie niet lekker mee wilt werken?

tia

Bijdrager
    kanuki

Heeft iemand een idee waarom iMovie niet opstart met mijn iPhoto bibliotheek?

Wil graag een paar filmpjes monteren, maar kan nu iMovie niet eens opstarten…

tnx!

Bijdrager
    kanuki

ik kan me toch niet voorstellen dat ik de enige ben met dit issue…
    Waar kan ik een fout in mijn iPhoto bibliotheek vinden? Bibliotheek is al opnieuw opgebouwd, etc.

Wil graag wat afmaken in iMovie, maar dit lukt niet omdat de bronbestanden (deels) in iPhoto bibliotheek staan.

Het enige dat ik kan doen als ik iMovie opstart… is na een tijdje de applicatie geforceerd stoppen…

iemand?

Bijdrager
    Be nice

Hi Kanuki,

Ondervind je het probleem bij het importeren van video’s vanuit je iPhoto naar iMovie of bij foto’s?

Bij mij was namelijk zo dat, het bijwerken van video’s uit iPhoto niet lukte. Ik heb toen mijn video’s uit mijn iPhoto naar mapje op desktop gesleept en vervolgens deed mijn iMovie het ook weer.

Misschien dat je hier iets aan hebt?

Succes!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.