7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    AirBag

iMovie '11 loopt de hele tijd vast

Hallo.

Ik heb een klein probleempje met iMovie ’11.
    Ik heb dit gisteren gedownload uit de App Store en gisteravond werkte alles nog prima.
    Vandaag wil ik een video bewerken en iMovie ’11 loopt de hele tijd vast.
    Heb een aantal keer force quit geprobeerd en de mac heropgestart maar helpt niets.
    Zijn er nog anderen die dit probleem herkennen en wat is de oplossing?

Bijdrager
    Qmagic

Wanneer loopt iMovie vast? Bij het opstarten van het programma? importeren van film?….. etc.

Bijdrager
    AirBag

Hij loopt vast tijdens het bewerken

Bijdrager
    Qmagic

Dan is een (corrupt) videobestandje waarschijnlijk de boosdoender. Zijn de video bestanden na de installatie toegevoegd in iMovie11 of stonden ze er nog in van de vorige iMovie versie? En staan deze bestanden op een externe usb schijf of op je mac?

Bijdrager
    AirBag

Toegevoeg, 1 stond er nog in, de andere 2 bestanden zijn na de installatie toegevoegd.
    Het probleem deed zich voor met de bestanden die na de installatie zijn toegevoegd en de bestanden staan op mijn mac.

Bijdrager
    Qmagic

Probeer de originele bestanden nog eens in een nieuw project toe tevoegen, misschien is daarmee het probleem opgelost. Ik blijf het vermoeden hebben dat het in een video bestand iets fout zit, heb ik in het verleden ook wel eens gehad, was iets misgegaan met het “optimaliseren” van de video files, ook quicktime kon het bestandje niet meer goed afspelen. Door de originele bestanden opnieuw te importeren was het bij mij opgelost.

Bijdrager
    AirBag

Ok ik zal eens proberen.

Bedankt!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.