3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    Happie

iMovie

Is het mogelijk om een .3GP bestand na het te bewerkt hebben in iMovie te bekijken via bv quicktime?

Bij mij wordt het opgeslagen als een iMovieProject ook wanneer ik aangeef dat ik het wil veranderen heb ik geen keus dan het op te slaan als beide, zo krijg je bv. .3GP.iMovieProject
    Met deze bestandsnaam kan het niet worden bekeken in quicktime, is hier een oplossing voor zodat dat wel mogelijk is?

Bijdrager
    t.leffers

In iMovie moet je klikken op exporteren of delen. Dan kun je kiezen in welk soort formaat je het bewerkte bestand wil hebben.
    Dit had je trouwens ook kunnen vinden in de help-functie van iMovie. Zou waarschijnlijk minder moeite gekost hebben dan hier een topic te openen… :wink:

Voor de toekomst hier op het forum:
    Zorg er alsjeblieft voor de je in de titel van het topic je probleem goed omschrijft. Met alleen het woord iMovie kan niemand iets.

Bijdrager
    Turbanus

Goede tip. Maar heb je de zoekfunktie wel gebruikt? Er staan tientallen topics over het converteren van filmbestanden. Helaas ook niet in de door jou gekozen topic “iApps” maar wel in “Videobewerking”!
    Neus daar maar eens rond. Succes!:wink:

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.