4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Masto

iMovie 10: waar blijft basismateriaal?

In oudere iMovie versies kwam het basismateriaal (de losse films etc) in de map iMovie Events. Daar kon je dus altijd je basismateriaal terugvinden en indien gewenst nog eens apart bewaren.

Met iMovie 10 is de map iMovie Events nu leeg. Weet iemand waar dat basismateriaal nu blijft?
    Of zie ik de mogelijkheid over het hoofd om het vanuit iMovie10 te exporteren?

Alvast bedankt!

Bijdrager
    Masto

Gevonden!

Via iMovie -> Archief -> Toon in Finder kom je Original Media. Daar vond ik het basismateriaal terug in de iMovie Bibliotheek.
    Ga je via de Finder naar iMovie Bibliotheek dan kan je dat niet eens openen, maar via bovenstaande route wel. Waarom dit zo is ingericht is me een raadsel, maar ik heb het basismateriaal gevonden.

Opgelost dus!

Bijdrager
    eugy

Huh? Dit is toch algemeen bekend? Je bedoelt toch gewoon de locatie van je gebeurtenissen?

Bijdrager
    Masto

In de iMovie-versies was het heel logisch te vinden, nl. in de iMovie Events, maar in de nieuwe iMovie alleen maar via Toon in Finder. Bij mij was het in ieder geval niet bekend dat dit nu de enige manier is.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.