5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    JVH1968

iMovie 10 voorkeuren/tweede scherm

Ik probeer mijn tweede beeldscherm voor iMovie 10.0.6 te gebruiken. Leek me wel handig om mijn projecten en tijdlijnen op het ene scherm te hebben en op het andere scherm de video te zien. Tot op heden heb ik dat nog niet voor elkaar gekregen. Zoekwerk leverde mij op dat ik in het scherm voorkeuren de geavanceerde opties moet aanklikken en dat ik dan in het menu venster een optie zou krijgen om het tweede scherm te activeren.
    Bij mij gaat het al fout in bij voorkeuren. Ik krijg namelijk helemaal geen optie geavanceerd, alleen een klein venstertje dat welke mij de mogelijkheden geeft om het fragment of theatermodus aan te passen.

Wie kan mij helpen het tweede scherm werkbaar te krijgen en/of meer uitleg te geven over de voorkeuren?

Moderator
    Night

Deze functie zit niet meer in iMovie 10+. Je moet eerste een eerdere versie downloaden en installeren. Dan kan het wel:

Je moet ‘Advanced’ eerst aanzetten in de iMovie voorkeuren. Dan kun je in het ‘Window’ menu kiezen voor ‘Viewer on other display’ (niet in het ‘viewer’ submenu, maar helemaal onderaan). Verder moet het 2nd screen niet in mirror-mode staan, maar als ‘echt’ 2e scherm. Ook moet het 2e scherm al aangesloten en actief zijn vóórdat je iMovie opstart.

Bijdrager
    KarelWillem

Je hebt waarschijnlijk de uitleg gevonden van eerdere versies van iMovie.
    Voorkeuren kent nog maar twee ‘standen’. En die heb je al gevonden.

Dual screen werken met iMovie in deze versie is NIET mogelijk.

Volgens mij heeft Night het bericht net bewerkt.:)
    Dus… nee, dat kan niet meer in iMovie 10. Tot iMovie ’11 werkt dit i.d.d. wel zo.

Moderator
    Night

Ja, ik had in de gaten dat de info slechts ter dele correct was:)

Bijdrager
    KarelWillem

:) Ja, daar was topicstarter ook al achter gekomen, getuige zijn vraag.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.