2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    Geeaar

Imovie 09

Ik ben nu een beetje aan het spelen met imovie 09, maar stuit op het volgende.

De namen in de gebeurtenissenbibliotheek worden niet volledig weergegeven. Ik dacht dan verbreed ik hem even maar dat kan niet! Of weet iemand anders of het wel kan?

Ook kan ik alleen een weergave op datum doen van alle gebeurtenissen, maar ik wil ook een weergave op “naam” kunnen doen. Is dat via een omweg mogelijk?

Ik kan wel zoeken via een trefwoord, maar ik kan niet ergens zoeken door op de naam van een gebeurtenis. Of zie ik dat ergens over het hoofd?

Kom ik op nog een probleem:
    Bij het op trefwoorden zoeken kun je het eerste trefwoord (aanvinken van filter voor trefwoord) alleen maar rood maken en niet groen. En dat terwijl je de volgorde van trefwoorden niet kunt wijzigen. Heel vreemd. De trefwoorden daarna kun je wel rood of groen maken (wel of niet selecteren).
    Bovendien werkt het voldoen aan “enig” of “alle” bijna helemaal niet.

En dan heb ik ook nog het volgende over het importeren van de film. Hij geeft bij mij bij veel filmpjes een stukje van 0,01 sec weer en zet deze dan op het tijdstip van het moment van importeren. Dus hij hangt het niet aan de data die in het filmpje staat. Bovendien is het heel vreemd om een stukje van 0,01sec te doen. Hij lijkt erop dat ie dat doet omdat de overgang niet zo goed is, maar ja dat is een gok. Doordat ie op twee plaatsen in de gebeurtenissenbibliotheek staat is het heel onoverzichtelijk.
    Ik importeer van een sony pc120e met DV bandjes.
    Nu had ik een paar van die stukjes in de prullenmand gedaan en geleegd, maar nu zijn ze weer ineens terug.

Het selecteren binnen een gebeurtenis van meerdere gaat een beetje omslachtig. Ik doe het nu met de “cmd” toets en met muis alle stukjes aanklikken. Kan dat nog anders? Je zou zeggen slepen met je muis erover heen zoals je normaal heel veel dingen kunt selecteren, maar dat kan niet hier.

Bijdrager
    corneeltje

Ik vind iMovie 09 nog heel buggy en zit al weken te wachten op een update.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.