3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Art-art

iMovie ’09 geeft een deel van app niet goed weer [OPGELOST]

Hallo,

Gisteravond laat ben ik tegen iets vreemds aangelopen tijdens het monteren in iMovie’09.
    Het projectendeel linksbovenaan en alles erboven lijkt door de app onjuist te worden weergegeven.
    Ik zag b.v. dat de rode, oranje en groene balletjes b.v. ongekleurd worden weergegeven terwijl ik wel in iMovie ’09 zat (gaat inmiddels weer goed).

Ook geeft iMovie ’09 óf de projectenbibliotheek weer terwijl je in een project zit en enige tijd later gaat het andersom: je ziet de tijdbalk van een project maar kan door in het wilde weg te klikken ineens in aan ander project komen (over het project schuiven laat het je gewoon skimmen).

iMovie afsluiten en opnieuw opstarten en de hele iMac afsluiten en opnieuw opstarten geeft niet het gewenste resultaat. Ook de rest van de nacht laten aan staan omdat er misschien nog het een en ander ‘moet worden opgeruimd’ lost niets op.

Kort en goed: de functie van het deel met de projectenbibliotheek en projectdetails (links bovenin) en de grafische weergave zijn niet in overeenstemming.
    Enig idee wat te doen? Alvast bedankt.

[Update (vrijdag 8:40): Ik schreef al dat de bolletjes weer gekleurd waren. Nu mis ik alleen de functionaliteit: ik kan de app b.v. niet afsluiten door op het rode bolletje te klikken. Via het menu werkt het gewoon en komt er ook netjes een pulldown menu naar beneden.]

Bijdrager
    Art-art

UPDATE:
    Met de telefonische hulp van de vrienden van iFactors Rotterdam heb ik een controle gedaan van de schijfbevoegdheden en de instellingen van iMovie’09 vanuit user/bebliotheek/preferences draait iMovie weer.
    Nou ja, bijna dan.
    Alleen het project waaraan ik het laatste werkte gaat nu nog in de fout.
    Is er een manier om een individueel project op fouten te controleren?

Bijdrager
    Art-art

Nou, dat wordt een mooie one-man-show… Voor anderen met hetzelfde probleem maak ik het toch maar even af.
    Van het project heb ik inmiddels met Time Machine een eerder versie teruggezet en voilá alles doet ’t weer.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.