2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    Jesse

iMovie 08, opnieuw importeren + exporteren + PNG

Hallo,

ik had een vraag.. eigenlijk 2..

Ik heb uit materiaal van 4 uur een film gemaakt van een uur.. een hele tijd gelden al want exporteren gaf iedere x een foutmelding!!
    ik had per ongeluk 1/4 van de film geimporteerd op m’n interne schijf i.p.v externe waar de rest, 3/4 dus staat.. Ik had een paar weken geleden ruimte tekort en heb 1/4 van m’n interne schijf verwijderd.. en nu dus opnieuw geimporteerd maar de uitroeptekens die uit dat deel komen blijven staan, kan ik niet de source ergens wijzigen ofzo?

Ik wil dus opnieuw proberen te exporteren, zodra dat niet lukt geef ik hier even de foutmelding door, alvast bedankt! :)

Bijdrager
    Jesse

ik doe het wel allemaal opnieuw.. ik zou het niet weten..

en die transparante png’s die je er in kunt slepen? werkt voor geen meter? hij geeft steeds andere pngs uit hetzelfde event weer maar meestal helemaal niks.. buggy?

ik ben bezig met het intro filmpje waar de personen worden voorgesteld.. voor iedere persoon een ander naamboordje als PNG idd.. maar ik heb er nu 3 gedaan en de rest wil gewoon niet meer… ik zie niets meer, soms werkt het naar een tijdje alleen dan met een heel ander plaatje uit hetzelfde event!! hoe los ik dit op? waarom werkt het niet gewoon?

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.