7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Jesse

iMovie 08, backgroundmusic

Hallo..

ik krijg het niet voor elkaar.. goede volume van achtergrond in imovie.. hij moet namelijk niet zo hard staan want dan hoor je het geluid uit het filmpje niet meer… in imovie kun je het volume van de tracks niet instellen.. als ik het met garageband doe moet je een iLife preview maken waarbij hij meteen normalizing volume doet, automatisch!! hoe kan ik het volume omlaag krikken zodat het geschikt is als achtergrond muziek?

alvast bedankt

Bijdrager
    gerror

Had hetzelfde probleem. In de vorige versie werkte dat heel simpel. Heb uiteindelijk maar buiten iMovie alles op de seconde aangepast en dan erin gezet.

Bijdrager
    Jesse

het lijkt mij dat er toch een oplossing moet zijn? ik kan nergens het volume van tracks, maar ook soundeffects aanpassen.. staan veel te hard..

Bijdrager
    Jack4ya
    ”Jesse!”

het lijkt mij dat er toch een oplossing moet zijn? ik kan nergens het volume van tracks, maar ook soundeffects aanpassen.. staan veel te hard..

Volgens mij kan dat niet meer in de nieuwe imovie :cry:

Bijdrager
    Jesse

en hoe zit het met garageband dan? die doet bij de iLife preview het normalizen van de tracks..

Bijdrager
    gerror

Ik gebruik dit progje. Werkt zeer eenvoudig.

http://www.bannister.org/software/cacophony.htm

Bijdrager
    Springer

Je kunt het achtergrond volume aanpassen door in het groene gedeelte met je muis te klikken en dan tussen de schermen (in de balk in het midden ) dat luidsprekertje aan te klikken dan krijg je een popup met audio aanpassingen en kun je de volume aanpassen.
    je kunt dit hetzelfde doen bij een fragment je moet dan een fragment sellecteren (dan komt er een gele lijn omheen)
    Ik hoop dat je dit bedoelt en dat je er wat aan hebt.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.