10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Nickalicious

iMessage vraag

Was het niet zo dat als je op je iPhone aan het typen was, dat je verder kon gaan op je iPad? Want mijn iPad en iPhone staan helemaal los van elkaar met iMessage nu. Terwijl iCloud helemaal perfect werkt.

Ik bedoel dus dat mijn iPad ook synct met de iMessage van mijn iPhone.

P.S. ook iets bekend over een desktop client al?

Inactief
    Anoniem

Dat zal wel te maken hebben met het feit dat je iPhone gebruik maakt van je mobiele nummer en de iPad een mailadres. In de “Berichten” voorkeuren op de iPhone kan je dit aanpassen.

Wat de desktopversie betreft zijn er iMessage aanwijzingen gevonden in iChat. Ik vermoed dat op termijn FaceTime en iMessage samengaan onder iChat.

Bijdrager
    Nickalicious

Done, geen resultaat helaas. Kan ook m’n mobiele nummer niet toevoegen aan m’n iPad helaas.

Bijdrager
    El Lucha

Je zal bij de instellingen de optie ‘Gebruik uw Apple ID voor iMassage’ moeten gebruiken.

Bijdrager
    Michaeldw

Hoe het je het op je iPad ingesteld? Ik krijg het bericht

iMessage activering
    Verbinding met de iMessage-server
    mislukt. Probeer het opnieuw

Laat maar..opnieuw starten en het werkt

Bijdrager
    bonoman

Een korte vraag: hoe maak je gebruik van imessage? als ik nu het nummer van mijn iphone intik bij berichten op mijn ipad krijg ik de melding: +316xxxxxxxx is niet geregistreerd bij iMessage?

Bijdrager
    Jeroen Ruiter

Hier werkt het prima, van mijn ipad vandaan kan ik naar me mail of 06 nummer sturen en dan komt het netjes op mijn iphone aan.

Bijdrager
    Nickalicious
    El op 13 oktober 2011

Je zal bij de instellingen de optie \’Gebruik uw Apple ID voor iMassage\’ moeten gebruiken.

Waar zie ik dat staan dan? Ik zie alleen ‘bellerherkenning’?

Bijdrager
    Frunk

Is dit al opgelost? Ik krijg het niet voor elkaar.
    Hoe kan ik nu de berichten die ik via iMessage op m’n iPhone 4 binnen krijg ook tegelijkertijd binnen krijgen op de iPad.

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Ik heb ook een iMessage vraag:

Ik heb een iPhone met iMessage.
    Mijn moeder heeft een iPhone met iMessage.

Als zij me nu een SMS wil sturen gaat dat naar mijn iMessage, maar dat wil ik niet omdat ik niet altijd internet heb.
    Hiervoor had ze alleen een Mac, en zat haar telefoonnummer er dus nog niet aanvast. Toen kon ik haar een SMS sturen naar haar mobiele nummer en een iMessage naar haar Apple ID. Dat is wat zij nu ook wil.

Op mijn Mac heb ik mijn telefoonnummer in Berichten afgevinkt, maar op mijn iPhone is die grijs, dus kan ik hem niet afvinken.

Hoe los ik dit op?

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.