4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Telcoman

    iMessage synct niet

    Het valt me op dat de imessage berichten van mijn vrouw niet syncen. Zij heeft een Ipad2 en een Iphone 3GS. Beiden draaien iOS 5.1. Ze is ingelogd onder haar iCloud account.

    Ik heb al een paar keer opnieuw opgestart en en opnieuw iMessage aangemeld van beide devices.

    Wellicht is een oorzaak dat beide devices van een app store account gebruik maken dat niet aan de icloud accout is gekoppeld?

    Moderator
    Strifer

    Heb je gecontroleerd dat op de iPhone het e-mail adres van iCloud voor iMessage gebruikt wordt in plaats van het telefoonnummer? Op de iPad (en op de Mac) gebruikt iMessage namelijk het e-mail adres van het betreffende iCloud account.

    Bijdrager
    Telcoman

    Check! Dat was ‘m dank!

    Moderator
    Strifer

    Relaxed:-)

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.