2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    DouweSCH

iMessage > Stuur als tekstbericht probleem

Mijn vriendin is op het moment in het buitenland, en ik wil haar daarom SMSen in plaats van iMessagen. Nu ken ik de functie “Stuur als tekstbericht” die je krijgt op het moment dat je een bericht aan het versturen bent. Probleem hierbij is echter dat het versturen van een bericht zó snel gaat (nadeeltje van 4G! ;)) dat ik geen tijd heb om te kiezen voor “Stuur als tekstbericht”. Als het bericht eenmaal is verstuurd is die optie er volgens mij niet meer?

Nu weet ik ook dat er een optie is dat na een minuut of 2 het bericht automatisch als tekstbericht bezorgd kan worden als het niet wordt ontvangen. Probleem hierbij is echter dat de iPad en iMac van mijn vriendin nog keurig verbonden zijn en dus alle berichtjes wegkapen;) Ik kan deze natuurlijk beide uitzetten, maar het moet toch makkelijker zijn om iemand geforceerd een SMS te sturen?

Overigens is de makkelijkste oplossing die ik nu gevonden heb om de telefoon tijdens het versturen in flight modus te zetten, dan heb je tijd genoeg om op “Stuur als tekstbericht” te drukken. Maar ja, dat werkt ook nogal omslachtig:-P

Heeft iemand een oplossing?

Bijdrager
    IkBenDimme

Wat volgens mij het eenvoudigste is, is dat je vriendin op haar telefoon iMessage tijdelijk uitzet.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.